جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به برخورد با باندهای توزیع مواد مخدر در استان گیلان گفت: در سال جاری و با تلاش های صورت گرفته ۱۲ باند تهیه و توزیع در سطح استان شناسایی و بازداشت ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ حسین حسن پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش و ارتقای امنیت جامعه مهم ترین هدف نیروی انتظامی در کشور است، اظهار کرد:  نقش نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر در کشور بسیار مهم بوده و این نهاد در راستای ایجاد امنیت در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی استان گیلان در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان گیلان گفت: بر اساس آمار و در چهار ماه نخست سال جاری بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شیمیایی و صنعتی در استان گیلان و توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به برخورد با باندهای توزیع مواد مخدر در استان گیلان افزود: در سال جاری و با تلاش های صورت گرفته ۱۲ باند تهیه و توزیع در سطح استان شناسایی و بازداشت شدند.

حسن پور یکی از اقدامات مؤثر نیروی انتظامی را  اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در گیلان دانست و تصریح کرد: در این راستا بیش از یک هزار و ۲۵۰ مرحله طرح های مختلف در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان اجرا شده و متأسفانه در این مدت و به منظور پاکسازی انجام و دو هزار و ۵۰۰ نفر نیز از این افراد شناسایی شدند.  

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان