مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از آرزوهای دشمن را تحت فشار قرار دادن مردم به لحاظ اقتصادی دانست و گفت: دشمن از همه توان خود برای نفوذ به جمهوری اسلامی و تغییر اعتقادهای دینی و خروج ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج با بیان اینکه رمز پیروزی جمهوری اسلامی دشمن شناسی است، اظهار کرد: یکی از توصیه های قرآن و پروردگار مسئله دشمن شناسی است که اهمیت آن در جهان کنونی بسیار زیاد است لذا اگر از توانمندی های دشمن شناخت درستی نداشته باشیم هیچ موفقیتی ایجاد نمی شود. 

وی با تأکید بر لزوم توجه به دشمن شناسی توسط مسؤولان و بسیجیان گفت: دشمن از طریق فضای مجازی، مسیر زندگی انسان را تغییر داده و برخی شیطان صفتان بر این امر صحه می گذارند به این منظور اگر دشمن شناسی در جامعه گسترش پیدا نکند، هیچ موفقیتی حاصل نمی شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نقش قرار گرفتن در مسیر قرآن را بسیار مهم دانست و بیان کرد: در آیات و روایات آمده در کنار قرآن باشید تا در مسیر درست قرار بگیرید و اگر چنین نشد مردم دچار یأس و نا امیدی می شدند.

محمدی با اشاره به برنامه استکبار به منظور منحرف کردن مطالبه مردم در حوزه های مختلف افزود: معضل اصلی کشور در شرایط کنونی توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است اما دشمن از طریق فضای مجازی مسئله حجاب را به مهم ترین مطالبه مردم مبدل می کند.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا کشورهای مسلمان را خلع سلاح کند، گفت: استکبار در مذاکرات خود همواره سعی دارد تا جمهوری اسلامی را خلع سلاح کند تا از این طریق به راحتی به کشورهای مسلمان حمله کرده و تحت سلطه خود قرار داد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از آرزوهای دشمن را تحت فشار قرار دادن مردم به لحاظ اقتصادی دانست و تصریح کرد: آمریکا فقط ادعای رعایت حقوق بشر را دارد ولی در عمل از هر راهی ملت ایران را در سختی قرار می دهد که نمونه بارز آن تحریم دارو و اقتصادی است.

محمدی با بیان دشمن سعی دارد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را از انقلابی بودن خارج کند، تصریح کرد: دشمن از همه توان خود برای نفوذ به جمهوری اسلامی و تغییر اعتقادهای دینی و خروج از انقلابی گری مردم استفاده می کند لذا با تفسیر آیه های قرآن می توان از این اقدام جلوگیری کرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به فعال کردن پایگاه های مقاومت بیان کرد: پایگاه های مقاومت یک ظرفیت در جمهوری اسلامی است و از تمامی مسؤولان سپاه و مسؤولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نواحی درخواست دارم به پایگاه های مقاومت توجه کرده و به بسیجیان رسیدگی کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مستقیمی در ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی بحران ها در کنار مردم بوده و در طول ۴۴ سال گذشته اجازه جدایی یک متر از خاک مقدس جمهوری اسلامی را به دشمنان ندادند.
 

قربانیان با تأکید بر نقش جهاد تبیین در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی گفت: یکی از نقاط قوت در سپاه قدس گیلان حضور مستمر فرماندهان در جمع بسجییان و پایگاه های مقاومت است که همین امر سبب شد تا با پاسخگویی به شبهات به اولویت مسوولان مبدل شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین احمد ربانی نژاد تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین صابر انصاری به عنوان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت معرفی شد.

 

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان