با برگزاری مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی مردان، نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی دانشجویان و انتخابی تیم ملی مردان روز گذشته در دریاچه آزادی برگزار شد.

در این مسابقات ورزشکارانی از دانشگاه های علوم پزشکی کردستان، آزاد بوئین زهرا، رجائی، آزاد یادگار، رازی کرمانشاه، آزاد ماهشهر، قائم، آزاد بندرانزلی، شهید بهشتی، آزاد چالوس و فنی اردبیل حضور داشتند.

در این رقابت ها قایقرانان در مواد کایاک و کانو و در مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر رقابت کردند.

در فینال کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر پوریا شریفی از دانشگاه رجایی با زمان ۴:۰۰.۹۷۰ دقیقه، ابوالفضل درجزی از دانشگاه آزاد یادگار با زمان ۴:۰۴.۹۴۰ دقیقه و امید قنواتی از دانشگاه آزاد ماهشهر با زمان ۴:۳۲.۶۱۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در مسابقه فینال کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر محمدنبی رضایی از دانشگاه قائم با زمان ۴:۰۱.۴۶۰ دقیقه اول، محمدسینا شکوری از دانشگاه آزاد بندرانزلی با زمان ۴:۲۶.۶۳۰ دقیقه و کمیل خزایی از دانشگاه آزاد چالوس با زمان ۵:۰۵.۸۵۰ دقیقه دوم و سوم شدند.

در مسابقه کایاک یک نفره ۵۰۰ متر پوریا شریفی از دانشگاه رجایی با زمان ۱:۴۸.۵۷۰ دقیقه، تارخ طالبی از دانشگاه شهید بهشتی با زمان ۱:۵۶.۰۲۰ دقیقه و سارو باوانی از علوم پزشکی کردستان با زمان ۲:۰۶.۸۴۰ دقیقه مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در مسابقه کانوی یک نفره ۵۰۰ متر محمدنبی رضایی از دانشگاه قائم با زمان ۱:۵۱.۴۱ دقیقه، محمدسینا شکوری از دانشگاه آزاد بندرانزلی با زمان ۲:۰۶.۴۰ دقیقه و کمیل خزایی از دانشگاه آزاد چالوس با زمان ۲:۱۷.۶۶ دقیقه اول تا سوم شدند.

در مسابقه کایاک یک نفره ۲۰۰ متر پوریا شریفی از دانشگاه رجایی با زمان ۳۷.۷۸۰ ثانیه، ابوالفضل درجزی دانشگاه آزاد یادگار با زمان ۴۰.۰۳۰ ثانیه و تارخ طالبی از دانشگاه شهید بهشتی با زمان ۴۰.۳۲۰ ثانیه اول تا سوم شدند.

در مسابقه کانوی یک نفره ۲۰۰ متر محمدنبی رضایی از دانشگاه قائم با زمان ۴۰.۸۳۰ ثانیه، محمدسینا شکوری از دانشگاه آزاد بندرانزلی با زمان ۴۵.۶۶۰ ثانیه و کمیل خزایی از دانشگاه آزاد چالوس با زمان ۴۸.۷۶۰ ثانیه مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در پایان مسابقات مراسم اختتامیه و توزیع مدال با حضور هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مسئولان ورزشی و دانشگاهی، مربیان و ورزشکاران برگزار شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان