رشت - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: واکاوی رویدادها و رخدادهای تاریخ انقلاب و جلوگیری از تحریف و فراموشی ایام الله ها رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار گیلان به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این شورا نهادی مؤثر وحدت آفرین و امیدبخش است اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی ۴۲ سال گذشته خدمات ارزنده انجام داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به رشد این نهاد اشاره کرد و گفت: بزرگداشت ایام الله پیروزی انقلاب، برگزاری مراسم ملی و انقلابی، نقش آفرینی در مقاطع حساس تاریخی، اعلام قاطعانه و صریح مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی در رخدادهای جهانی و منطقه ای برخی از اقدامات این شورا در این سال های بوده است.

وی ادامه داد: حضور آگاهانه، گسترده و به موقع مردم در صحنه های انقلاب اسلامی و همچنین زمینه سازی خلق حماسه های متعدد از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موجب تداوم، تعالی و مانایی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اشجری اضافه کرد: جهاد تبیین با آگاهی بخشی، بازخوانی و واکاوی رویدادها و رخدادهای تاریخ انقلاب و جلوگیری از تحریف و فراموشی ایام الله، مناسبت های انقلابی و وقایع تاریخی به عنوان اقدامات این نهاد موجب اقتدار امروز انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به استمرار عملکرد مؤثر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در دهه گذشته، ادامه داد: حضور باشکوه مردم گیلان در پاسداشت مناسبت های اسلامی و انقلابی و برگزاری مراسم ملی و مذهبی به عنوان نمونه و الگو در کشور مطرح و زبانزد خاص و عام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان همچنین با بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در استان اشاره و اضافه کرد: گیلانی ها همیشه شرایط و لحظه های سخت را به حماسه تبدیل کرده اند.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه از همه ظرفیت ها برای تولید آثار فرهنگی و تبلیغی استفاده شده است، تصریح کرد: در سایه همدلی و ایجاد هماهنگی و همکاری و تقویت کار جمعی بین مسئولان، سازمان های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم مراسم و ویژه برنامه های با شکوه برگزار شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان