لنگرخبر| آیا در بازی های مختلف آنلاین، سطح شما با دیگر بازیکنان یکسان است؟ آیا بازیکنان در سطوح مختلف با هم تفاوت دارند؟ سطوح بالا چه امتیازاتی برای بازیکن به همراه خواهد داشت؟ اصلا چگونه می توان به سطوح بالا ارتقا پیدا نمود؟ در بازی های امروزی، بازیکنان به شیوه های مختلفی به سطوح بالاتر پیشرفت می کنند. در بازی محبوب و پر مخاطب فری فایر نیز سطوح بازی امتیازات متنوعی دارد. به سطح های مختلف این بازی، لول اطلاق می شود. بالاترین لول فری فایر کدام است؟؟ آیا می دانید چگونه می توان به لول های بالا دست پیدا نمود؟؟ لول بالا، امتیاز و امکانات مورد دسترس بازیکن را بیشتر می نماید. از این رو، بازی به درجه مطلوب و هیجان انگیزی خواهد رسید. لذت و تجربه بازیکن نیز به درجات بالاتر صعود می کند. بیایید در مورد شیوه های ارتقا سطح و لول گیمر صحبت کنیم. با داشتن این اطلاعات به خوبی می توان تغییر سطح داد.

·کارت EXP  خود را استفاده کنید

در بخش Power Ups  از فروشگاه بازی، یک سری کارت هایی تحت عنوان EXP  به فروش می رسد. شاید سوال برخی افراد این باشد که این کارت ها به چه دردی می خورند. با کمک این کارت ها می توانید سطح بازی خود را ارتقا دهید. بنابراین، کم کم به بالا ترین لول فری فایر در جهان دست می یابید. اما چگونه این فرایند صورت می گیرد؟ این کارت ها فرایند امتیاز گیری شما را دو برابر می نمایند. ضمن این که سرعت رسیدن به سطوح بالا را به نصف می کاهند. اگر قرار است از بابت تجربه یک مرحله از بازی امتیازی دریافت کنید، این امتیاز دریافتی دو برابر خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال ارتقا سطح و افزایش امکانات مورد نظر برای خود هستید این کارت ها بسیار سودمند هستند.

·جم فری فایر بخرید

پول و ارز انحصاری بازی فری فایر تحت عناوین جم، الماس و سکه شناخته می شود. با کمک آن خواهید توانست امتیازات خود را بسیار بیشتر نمایید. هر بازیکن برای خود درون این بازی یک منبع ذخیره جم دارد. این منبع ذخیره ای، میزان الماس های موجود را به نمایش می گذارد. هر زمان که اقدام به خرید جم فری فایر با آیدی کنید این حجم دریافتی به ذخیره جم شما افزوده می شود. به عبارتی دیگر باعث شارژ ذخیره جم می شود. این شارژ مجدد سبب شده که بتوانید کارت EXP رایگان دریافت کنید. این کارت می تواند  قدم به قدم شما را به سمت بالاترین لول هدایت نماید. این یک شیوه غیر مستقیم دریافت کارت امتیازدهی است. کاری ساده و معمول که در کنار خود این فایده بزرگ را نیز به همراه دارد‌.

·در مسابقات بیشتری شرکت کنید

به نظر شما در طول یک بازی چند دقیقه ای چه فرایندی از امتیاز بیشتری برخوردار است؟؟ آیا باید دشمنان بیشتری را کشت تا بتوان سطح امتیازات خود را افزود؟ باید بگوییم خیر این چنین نیست. شما هر چه بتوانید مدت زمان زنده بودن خود را در یک مرحله بیفزایید،  امتیازات بیشتری دریافت می کنید. این امتیاز در قالب کارت های EXP  نمود پیدا می کند. این امتیازات از امتیازات کشتن دشمن بیشتر خواهد بود. یکی از شگردهای موفق در این راستا، انجام مسابقات و ماموریت های مختلف در طول بازی است. بنابراین به این مسابقات ارائه شده در خلال بازی حتما توجه کنید. در افزایش سطح و لول شما و پیشرفت سریع بازیکن، نقش بسزایی ایفا می کند.

·ماموریت های روزانه را دست کم نگیرید‌

بالاتری لول بازی فری فایر در جهان یک دفعه به دست نمی آید. بلکه به مرور و با کسب امتیازات گوناگون قابل دستیابی است. بنابراین بایستی حوصله و صبر به خرج داد. در بازی اکشن فری فایر انواع ماموریت های روزانه، هفتگی و ماهانه به چشم می خورد. هر کدام دارای آیکون مختص به خود هستند. ماموریت های روزانه ماموریت هایی هستند که جز اصلی بازی به حساب نمی آیند. اما به شکل یک بازی فرعی قابل انجام می باشند. اگر بتوانید در آن ها موفق شوید، امتیازی به شکل  کارت رایگان EXP  نصیبتان می شود. این کارت طبق مطالب قبلی شما را به سمت سطوح بالاتر می برد. هر روز یک ماموریت را می توانید به انجام برسانید. ضمن افزایش توانمندی های خود و تنوع دادن به بازی، فرصت خوبی برای ارتقا سطح خواهد بود.

·رتبه بازی خود را پایین تر از ۱۰ نگه دارید

به نظر شما ساده ترین راه بالا بردن لول بازی فری فایر چیست؟؟ اگر یک بازیکن  تازه کار بخواهد به سرعت پیشرفت کند چه راه ساده ای را به او پیشنهاد می کنید؟ هر بازیکن دوست دارد سریعا به بالاترین لول فری فایر در جهان برسد. اما نداشتن اطلاعات کافی و حرفه ای نبودن از سرعت او می کاهد. در فری فایر ۵۰ کاراکتر در یک میدان وجود دارد. اگر بتوانید همواره جزو ده نفری باشید که در آخر بازی حضور دارند، امتیاز برای ارتقا سطح دریافت می کنید. برای این منظور، در صورتی که مبتدی هستید خود را به مناطق خطرناک نزدیک نکنید. سعی کنید در ابتدای بازی و قبل از تجهیز کامل خود، در نقاط خلوت حضور داشته باشید. هر چند که حرفه ای ها همواره دوست دارند در درگیری ها حضور داشته باشند. آن ها از درگیری و تنش های ابتدای بازی لذت می برند.

لول بازیکنان حرفه ای

یک گیمر در بازی فری فایر، در ابتدای راه خود امتیاز چندانی ندارد. به مرور و با پیشرفت در طول بازی شاهد افزایش امتیاز و ارتقا سطح او خواهیم بود. هر چه بازیکن در مراحل مختلف بازی به پیش رود با افزایش امتیاز، سطح او نیز ارتقا پیدا خواهد کرد. بنابراین، در یک بازی سطح بالا، بازیکنان سطح پایین را نخواهید یافت. سطح بازیکنان، همراه با ارتقا سطح بازی و افزایش امتیاز بیشتر می شود. به عبارتی دیگر برای دسته بندی و رتبه بندی بازیکنان بسیار کارآمد است.

جمع بندی

بالاترین لول فری فایر در جهان از آن کسی است که امتیازات بیشتری را کسب کند. این امتیازات به شیوه های مختلفی به دست می آید. ضمن این که به طور مستقیم و غیر مستقیم نیز می تواند سبب افزایش سطح بازیکن شود. این ارتقا لول فواید و کاربردهای متفاوتی را به دنبال دارد. باعث می شود یک بازیکن بتواند به امکانات و تجهیزات بیشتری دست پیدا نماید. این سهولت دسترسی، روند بازی او را ساده تر خواهد نمود. در عین سادگی، یک بازی خوشایند و لذت بخش را تجربه خواهد نمود.

منبع ‌: سایت جمینجا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان