شفت- رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش روایت گری رسانه های محلی گفت: شفت نیازمند فعالیت تولید محور در حوزه رسانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه شفت با بیان اینکه مطالبه گری یکی از ضروریات این شهرستان است، گفت: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مؤثری در تحقق جهان تبیین و اثربخشی آن در جامعه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه در بیان گزارش کار برخی مدیران خدمات ارائه شده به مردم به نام شخص یا دستگاه اجرایی اعلام می شود، افزود: بیان اقدامات و عملکرد مدیران باید به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی در فضای مجازی و رسانه ها اطلاع رسانی شود.

سرهنگ نقدپور مطالبه گری توسط اصحاب رسانه را از ضروریات دانست و گفت: در پنج مأموریت امنیتی، دفاعی، علمی، فرهنگی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی در خدمت مردم بوده و در کنار دولت تلاش می کند تا خدمات عمومی به مردم راحت تر ارائه شود.

شفت نیازمند فعالیت تولید محور در حوزه رسانه است

در ادامه سرهنگ مهدی پارسا با بیان اینکه آموزش مبانی خبری یکی از اصول مهم در عرصه خبر و خبررسانی است، اظهار داشت: در جشنواره رسانه ای ابوذر شاهد تولیدات کم در حوزه دغدغه های صنفی قشر رسانه ای بودیم.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه شهرستان شفت نیازمند فعالیت تولید محور در حوزه رسانه است، گفت: رسانه های بومی، محلی می توانند روایت گری اول را ترویج دهند.

وی با اشاره بر اینکه حضور سلیقه های متفاوت سیاسی در عرصه رسانه نشانگر اتحاد و پیشرفت جامعه خبری است، تصریح کرد: برخی رسانه حداقل اصول خبرنویسی را رعایت نمی کنند.

پارسا با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید کرده اند که مردم را نا امید نکنیم، گفت: در جهاد تبیین رسانه ها می توانند این مهم را عملیاتی سازند.

وی از فعالیت ۴۰۰ رسانه فعال در سطح گیلان خبر داد و اضافه کرد: در این میان رسانه های جریان ساز بسیار اندک فعالیت دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم جعفر رمضان پور به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان شفت منصوب و معرفی شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان