رشت- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به اینکه نماز جمعه حلقه ای مهم در عرصه قدرت نرم است، گفت: نماز جمعه باید تریبون مطالبه گری مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی عادلی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه مصلی رشت با اشاره به اهمیت حضور مردم در نماز جمعه بیان کرد: کسانی که در هر شرایطی در نمازهای جمعه شرکت می کنند پاداش اخروی زیادی را از خداوند دریافت می کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در همایش ائمه جمعه سراسر کشور گفت: رهبری در این دیدار مطالبی را برای همگان بیان کردند که نشان دهنده اهمیت جایگاه نماز جمعه در نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: توجه به معنویات و عبادت جمعی خداوند و اهمیت دادن به نماز به همراه بررسی مشکلات کشور از سیاست های مهمی است که باید در نمازهای جمعه دنبال شود.

عادلی با بیان اینکه نماز جمعه حلقه ای مهم در عرصه قدرت نرم است، بیان داشت: یکی از توصیه های رهبری نظارت بر سلامت ستادهای نماز جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه نماز جمعه باید تریون مطالبه گری مردم باشد، گفت: ائمه جماعات باید به جای فعالیت اقتصادی، به رفع مشکلات مختلف مردم توجه کنند و پاسخگوی نیازهای آنها شوند.

حجت الاسلام عادلی تأکید کرد: خطبه های نماز جمعه باید توأم با امید آفرینی و به دور از هرگونه جنجال و حاشیه سازی باشد و به مسائل و مشکلات سیاسی و اجتماعی روز جامعه بپردازد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان