فومن- مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با اشاره به اینکه امروز مدیر موفق توانمند در حل مسئله است، گفت: طراحی، برنامه ریزی و آینده پژوهی باید مورد توجه مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شفیعی ثابت بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فومن ضمن تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم با بیان اینکه مدیریت یک مسئله پیچیده و به روز است، گفت: به نظر می رسد در شرایط فعلی یک مدیر توانمند باید مدیر حل مسئله باشد.

شفیعی ثابت با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی های مدیر موفق در عصر حاضر کشف مشکلات و موانع و رفع آن است، تصریح کرد: طراحی، برنامه ریزی و آینده پژوهی از دیگر خصوصیت های یک مدیر موفق به شمار می رود.

وی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به انتخاب مدیران افزود: جوان گرایی یکی از سیاست های جدی در انتخاب مدیران است که در همه بخش ها به آن توجه می شود.

شفیعی ثابت با تاکید بر اینکه ما در انتصاب ها به دنبال نگاه حاکمیتی بوده و جناح ها و باند بازی در تصمیمات لحاظ نمی شود، اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی مدیری می تواند به مردم خدمت کند که نگاه حاکمیتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه توصیه بنده به مدیران فارغ از نگاه های انتخاباتی و دسته بندی ها خدمت به مردم است، ادامه داد: توانایی، شایستگی، انگیزه خدمت و برنامه تحول آفرین از شاخصه های انتخاب مدیران است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان