رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به رویکردهای این نهاد انقلابی گفت: ساماندهی حرکت های مردمی در موقعیت های مختلف رسالت و رویکرد شورای تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری بعد از ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پیشنهاد جمعی از فرهیختگان انقلابی و دلسوزان نظام تأسیس شد، گفت: این مجموعه با هدف مقابله با تبلیغات دروغین دشمنان داخلی و خارجی تأسیس شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به رویکرد این مجموعه گفت: تبیین اندیشه های انقلابی، اعلام مواضع نظام اسلامی، سازماندهی حرکات مردمی در موقعیت های مختلف به ویژه در زمان بحران و چالش ها و تعظیم شعائر اسلامی از مهمترین اهداف تأسیس این نهاد است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراجناحی عمل می کند تصریح کرد: جلوگیری از موازی کاری نهادهای فرهنگی در مناسبت ها و زمینه سازی برای حضور پرشکوه مردم در صحنه ها از جمله وظایفی است که بر عهده این مجموعه گذاشته شده است.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نصب العین کردن فرمایشات رهبری در راستای احیای ارزش های دینی و انقلابی گام برداشته است گفت: این مجموعه در جنگ نرم با دشمنان ضمن رعایت موازین اخلاقی از دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی محافظت کرده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خنثی سازی فتنه های داخلی و خارجی بیان کرد: با بصیرت بخشی هنگام بروز فتنه با رصد، تدقیق و واکاوی کارشناسانه رخدادهای سیاسی و اجتماعی گام برداشته ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: پاسداشت سلامت محور ایام الله انقلاب اسلامی با ابداع ایده های خلاقانه و نوآورانه همچون برگزاری رژه خودرویی خانوادگی و مراسم نمادین با پخش زنده در ساعات پرمخاطب رسانه ملی از جمله اقدامات سه سال اخیر این نهاد انقلابی است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان