رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: با توجه به پیشرفت فناوری ها و گسترش فضای مجازی باید از ابزارهای جدید تبلیغی به منظور پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی بعد از ظهر شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به مدیریت عالی و انقلابی مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: از خداوند آرزوی توفیق بیشتر برای تمام افراد فعال در این مجموعه انقلابی داریم تا بتوانند همچون گذشته به نظام اسلامی و ارتقای معنویت جامعه کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طبق آیات قرآن فعالیت می کند، افزود: این مجموعه با گرامیداشت ایام الله و روزهای انقلابی خدمات بی شماری به نظام اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه موازی کاری میزان اثرگذاری فعالیت ها را کم می کند، تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید به منظور اثرگذاری بیشتر در راستای انسجام بخشی مناسبت های ملی و انقلابی همچون گذشته نقش آفرینی کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هوشمندانه و در راستای حفظ وحدت و انسجام بوده است، افزود: این مجموعه در برگزاری مناسبت های انقلابی و اسلامی با حفظ وحدت عملکرد مثبت و موفقی داشته است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی مناسبی برای تحولات عدالت خواهانه سایر کشورها نیز است، بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید نسبت به تحولات منطقه هوشیار عمل کند و برنامه های مختلفی را برای اجتماعات دیگر کشورها نیز تدارک ببیند.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: با توجه به پیشرفت فناوری ها و گسترش فضای مجازی باید از ابزارهای جدید تبلیغی به منظور پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره بگیریم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ثبت حضور آحاد مردم به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در مناسبت های انقلاب اسلامی عنوان کرد: این حضور با بصیرت و هوشیارانه مردم باید در اختیار آیندگان قرار گیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان