مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه امروز کانون های بسیج رسانه می توانند مرکز تبلور کارآمدی رسانه در کشور شود، گفت: در جهان امروز رسانه حکمرانی کرده و دیگر رسانه ها تعیین می کنند که مسؤولان ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس محمدیان پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای سازمان بسیج رسانه شهرستان رشت با بیان اینکه سازمان بسیج اقشار در واقع دولت سایه در جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: سازمان بسیج اقشار در مظلومیت به سر می برد که اگر از این ظرفیت به درستی استفاده شود بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به نقش سازمان بسیج در توسعه کشور در عرصه های مختلف گفت: اگر از ظرفیت بسیج به درستی استفاده شود می توان در همه ابعاد جمهوری اسلامی به موفقیت رسید.

مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با تأکید بر لزوم توجه به تشکیل جبهه واحد رسانه در طراز انقلاب اسلامی افزود: متأسفانه در جمهوری اسلامی در تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب اسلامی عقب هستیم و اگر این روند تغییر نکند با مشکلات عدیده ای مواجه می شود.

محمدیان با بیان اینکه عده ای تفاوت میان آموزش فضای مجازی و رسانه را نمی دانند، تصریح کرد: در کشور عده ای هنوز تفاوت میان آموزش و سواد فضای مجازی و رسانه را نمی دانند و تا زمانی این که روند تغییر نکند در تشکیل جبهه رسانه در تراز انقلاب اسلامی موفق نخواهیم شد.

وی بسیج رسانه مظهر تحول در جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در گرو پیشرفت بسیج رسانه است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه امروز کانون های بسیج رسانه می توانند مرکز تبلور کارآمدی رسانه در کشور شود، افزود: در جهان امروز رسانه حکمرانی کرده و دیگر رسانه ها تعیین می کنند که مسؤولان کدام مسائل را اولویت کاری خود قرار دهند که در این نشست سازمان بسیج رسانه برنامه بسیار خوبی در دستور کار دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان