رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه این سازمان مدافع همه خبرنگاران است، گفت: نخستین باشگاه تخصصی بانوان در گیلان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک نماد حرکت رسانه ای استان است، اظهار کرد: قدمت رسانه در گیلان تاریخی و وظیفه فعالان این عرصه در حفظ این قدمت و معرفی شخصیت میرزا سنگین است.

رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه دین اسلام دین رسانه و قرآن بزرگترین رسانه بشریت است، افزود: از نظر قدمت تاریخی رسانه ای از غرب جلوتر هستیم و علت پیشتازی آنها در زمانه فعلی، ضعف در بیان روایت جبهه رسانه انقلاب است و اگر با این مصداق ها به عرصه رسانه ورود می کردیم قانون رسانه داری به اسلامی بودن نزدیک بود.

محمدیان با بیان اینکه امروزه دچار انحلال در جبهه رسانه ای هستیم، بیان کرد: در مقابل امپریالیسم رسانه ای غرب در حال دفاع هستیم در حالی که زمان آفند مقابل رسانه های دشمن رسیده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه آفند مقابل رسانه های دشمن از طریق تولید محتوای غنی حاصل می شود، تصریح کرد: مخاطب امروز آگاه و به روز است اما رسانه های ما هنوز در دهه ۶۰ سیر می کنند و برای انقلاب در عرصه رسانه باید جبهه رسانه تشکیل شود.

محمدیان عنوان داشت: جهت دهی رسانه ها از منافع ملی فاصله و بنگاه های رسانه داری در نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته که در صدد آن هستند جایگاه اصیل جامعه خبرنگاری را معامله کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور توسعه گیلان را در گرو توسعه رسانه ها دانست و افزود: بسیج رسانه مدافع همه خبرنگاران است و از آنها در برابر هر جسارتی دفاع جانانه می کند البته خبرنگاران نیز نباید اجازه دهند مسئولان آنها را پلی برای رسیدن به مقاصد سیاسی قرار دهند.

محمدیان با اشاره به راه اندازی اولین باشگاه تخصصی بانوان خبرنگار برای اولین بار در گیلان گفت: در صورت فراهم بودن شرایط و با هدف توانمند سازی بانوان خبرنگار این باشگاه راه اندازی می شود.

رئیس بسیج رسانه کشور تاکید کرد: اتاق شیشه ای به منظور ایجاد تعامل بین مسئولان و خبرنگاران و ملزم کردن آنها به پاسخگویی به رسانه ها ایجاد می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان