مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه به هیچ وجه ارادتمندان اباعبدالله الحسین مخالف بروز شور و هیجانات فوتبالی و غیره در طرفداران از تیم ها نیستند، گفت: مدیریت تربیت بدنی استان و هیئت فوتبال باید ...

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت در واکنش به نادیده گرفته شدن شعائر دینی و ایام حزن و اندوه سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از سوی متولیان فوتبال استان اظهار کرد: سوءمدیریت و عدم کارآمدی مدیریت تربیت بدنی و هیئت فوتبال گیلان مبنی بر جهت دهی شور و هیجان طرفداران تیم فوتبال به سمت بزرگ داشت شعائر دینی مایه تأسف و تأثر است. 

وی با بیان اینکه به هیچ وجه ارادتمندان اباعبدالله الحسین مخالف بروز شور و هیجانات فوتبالی و غیره در طرفداران از تیم ها نیستند، افزود: مدیریت تربیت بدنی استان و هیئت فوتبال باید جوابگوی این نوع برنامه ریزی های ضعیف هنجارشکن باشند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه جای استغفار و استعفا برای این نوع مدیریت ضعیف و سوء وجود دارد، گفت: بارها اتفاق افتاده که در ایام حزن آل الله، پیروزی های تیم های مطرح کشوری را شاهد بوده ایم اما این تقدیر ها و بروز هیجانات با رعایت شعائر اباعبدالله الحسین همراه بوده است. 

به گفته مهدوی، مدیریت این نوع جلسات پیروزی در ایام حزن عزا باید با رنگ و بو و اظهار عشق به اهل بیت و اباعبدالله الحسین در بین طرفداران همراه باشد. 

وی با بیان اینکه اعتراض جدی ما به سمت مدیریت برگزاری این نوع جلسه بوده که نشان از ضعف مدیریتی و عدم برنامه ریزی در ایام حزن و مصیبت ابا عبدالله است، تصریح کرد: شاید آقایان فردا بگویند که ما از ارادتمندان اباعبدالله الحسین علیه السلام هستیم که در آن هیچ شکی نیست اما باید گفت که مدیریت تان ضعیف و عدم پیش بینی برای مجالسی که در آن با شور و هیجان وجود دارد باید به سمت اظهار ارادت به آل الله هدایت می شد. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه یقیناً آن جمعیت چندهزار نفری که در آن فضا قرار داشتند از ارادتمندان اباعبدالله الحسین علیه السلام بودند، افزود: ظاهراً متولیان فوتبال استان از قبل به هیچ وجه مدیریت فرهنگی و مدیریت جلسه را به اقتضای زمانه نداشتند. 

مهدوی با تاکید بر اینکه اعتراض متدینین به حق بوده و مستلزم پیگیری است، گفت: کسانی که در این مهم ضعف و سوءمدیریت داشتند باید نتیجه اقدام خود را ببینید. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان