دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به واگذاری اراضی جنگلی ۵۰۰ هکتاری توسط منابع طبیعی به شهرداری رشت گفت: رئیس کل دادگستری استان گیلان اخیراً بازدیدی از این منقطه داشته و فاز اول این پارک جنگلی در اواخر ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اهداف دادگستری کمک به حفظ بیت المال در سطح کشور است، اظهار کرد: دادگستری مدعی العموم بوده و از هیچ تلاشی در کشور برای حفظ حقوق بیت المال دریغ نمی کند.

وی با اشاره به واگذاری اراضی جنگلی ۵۰۰ هکتاری توسط منابع طبیعی به شهرداری رشت گفت: ۱۰ سال قبل  ۵۰۰ هکتار از اراضی جنگلی توسط منابع طبیعی طی قراردادی به شهرداری رشت برای ایجاد فضای سبز عمومی اختصاص پیدا کرد ولی تاکنون اقدامی به منظور فراهم سازی شرایطی برای استفاده عموم مردم صورت نگرفته است.

دادستان مرکز استان گیلان از آغاز عملیات آماده سازی اراضی جنگلی ۵۰۰ هکتاری برای استفاده عموم مردم خبر داد و افزود: رئیس کل دادگستری استان گیلان اخیراً بازدیدی از این منقطه داشته و اقدامات خوبی در راستای اجرای عملیات آماده سازی آن در حال انجام است. 

فلاح میری با تأکید بر لزوم توجه به فراهم سازی فضای تفریحی و گردشگری در اراضی جنگلی لاکان رشت تصریح کرد: فاز اول این پارک جنگلی که مشتمل بر باغ پرندگان، پارک گیاه شناسی، زمین ورزشی و مراکز تفریحی و اقامتی است تا پایان سال جاری برای استفاده شهروندان به بهره ‍برداری می رسد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان