فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه از اول امسال تاکنون اقدامات زیادی برای کاهش جرایم در حوزه های مختلف توسط همکاران ناجا انجام شد، گفت: در حوزه ترافیکی نیز برای چهارمین سال شاهد کاهش ۱۰ درصدی ...

سردار عزیزالله ملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به اینکه هدف بازدید از لنگرود ارزیابی عملکرد فرمانده انتظامی این شهرستان است، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش هایی که همکارانم در این شهرستان انجام دادند در حوزه جرایم با ۱۳ درصد کاهش روبرو هستیم و در حوزه ترافیک و تصادفات نیز لنگرود از جمله شهرستان هایی است که کمترین تلفات را داشته است. 

وی با بیان اینکه از اول امسال تاکنون اقدامات زیادی برای کاهش جرایم در حوزه های مختلف توسط همکاران ناجا انجام شد، گفت: گیلان جزو استان های آرام است و در حوزه ترافیکی نیز برای چهارمین سال شاهد کاهش ۱۰ درصدی جان باختگان ناشی از تصادفات در استان گیلان بودیم. 

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به جلسه ای که با امام جمعه لنگرود داشت، افزود: از امام جمعه لنگرود درخواست کردیم از تریبون نماز جمعه در راستای طرح عفاف و حجاب اطلاع رسانی کنند تا شاهد کاهش ناهنجاری های اجتماعی باشیم. 

ملکی با بیان اینکه در سال جاری خوشبختانه سرقتی که منجر به بر هم زدن امنیت روانی مردم شود نداشتیم، تصریح کرد: این نشان دهنده این است که همکاران ناجا در سراسر استان گیلان در راستای اقدامات محوله خود به خوبی انجام وظیفه می کنند و مردم نیز در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه نقش مهمی دارند که همواره با ناجا نیز همراهی می کنند. 

انتهای پیام/

گفت‌وگو: محمدرضا منصفی

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان