رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به روند مطلوب توزیع اعتبارات این شهرستان گفت: روند اجرای پروژه های عمرانی رودسر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رودسر با بیان اینکه افق روشنی در حوزه توزیع اعتبارات عمرانی رودسر شاهد هستیم، اظهار کرد: این شرایط به ما کمک می کند تا بتوانیم در روند محرومیت زدایی گام های بلندی برداریم.

وی با بیان اینکه امسال رشد بسیاری خوبی در حداقل تخصیص اعتبارات داریم، افزود: در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد بیش از ۱۰۰ درصد هستیم.

شهاب زاده با تاکید بر اولویت بخشی و تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی شهرستان رودسر تصریح کرد: تلاش می شود تا پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برسد تا بعد بتوانیم پروژه های جدید را آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبار تخصیصی امسال از محل ۳ درصد نفت و گاز، تملک دارایی های سرمایه ای و توازن است، ادامه داد: سال گذشته از مجموع اعتبار ۵۶ میلیارد تومانی شهرستان رودسر ۵۵ درصد تخصص یافته است.

فرماندار رودسر گفت: امسال ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک و داری و ۳ درصد نفت و گاز اختصاص یافته که در مقایسه با سال گذشته ۱۰۰ رشد داشته ایم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان