فرماندار رودسر از افزایش ۱۰۰.۶ درصدی توزیع اعتبارات این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: سر جمع توزیع اعتبارات شهرستان رودسر در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۳ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رضا شهاب زاده امروز در نشست کمیته برنامه ریزی رودسر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سر جمع توزیع اعتبارات امسال شهرستان رودسر برای پروژه های عمرانی ۱۱۳ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان از محل تملک و دارایی ها، سه درصد صادرات نفت و گاز ومتوازن است.

وی با اشاره به اینکه سر جمع اعتبارات سال گذشته شهرستان رودسر حدود ۵۷ میلیارد تومان بود، افزود: به طور میانگین ۲۵ میلیارد تومان یعنی حدود ۵۵ درصد از اعتبارات تخصیص پیدا کرد. 

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان رودسر با اشاره به محدودیت ها و مشکلات زیاد شهرستان تصریح کرد: خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته میزان توزیع اعتبارات رودسر ۱۰۰.۶ درصد رشد داشته که نشان از یک حرکت پویا و نگاه ویژه نسبت به رفع مشکلات این شهرستان دارد. 

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه انباشت مشکلات در شهرستان رودسر و وجود محرومیت های زیاد در این شهرستان نمی توان با این میزان اعتبارات همه مشکلات را رفع کرد، گفت: مطابق تاکیدات استاندار گیلان پیرو سیاست های کلی دولت، بودجه و اعتبارات با محوریت تکمیل پروژه های نیمه تمام، محرومیت زدایی و با اولویت نیاز شهرستان مصوب شده است. 

وی، آب شرب، آب کشاورزی، راه و پسماند را از اولویت های شهرستان رودسر خواند و افزود: تلاش بر این است که اعتبارات بتواند در ریل و مسیری قرار گیرد که تا پایان سال برخی از پروژه های نیمه تمامی که چندین سال طول کشیده و مردم را دچار مشکلات عدیده ای کرده است به اتمام برسد. 

وی با تاکید بر لزوم کار جهادی و تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم بیان کرد: برای رفع محرومیت های شهرستان رودسر باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد تا شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان