رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: دفاع از حقانیت انقلاب با استفاده از ابزارهای نوین تبلیغی و نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبری از سوی این شورا مورد توجه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر سه شنبه در دیدار با دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور حذف موازی کاری نهادهای فرهنگی تأسیس شد، گفت: هماهنگی بین دستگاه ها به منظور مدیریت مراسم انقلابی و مذهبی و بسیج مردم برای حضور در صحنه های دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این نهاد انقلابی با پیروی از منویات رهبری در راستای تحقق اهداف انقلاب حرکت کرده است، افزود: عملکرد این نهاد با حفظ بصیرت و هوشیاری و پیروی از فرمایشات رهبری موفق بوده است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نصب العین قرار دادن فرمایش ولی فقیه توانسته در بزنگاه های حساس تاریخی صحنه های حماسی ملت را ماندگار کند، بیان داشت: نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی این مجموعه برای رسیدن به اهداف مدنظر تمام توان خود را به کار گرفته اند.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با استفاده از ابزار نوین تبلیغاتی می کوشد از حقانیت انقلاب اسلامی دفاع کند، افزود: مروج و مبلغ اندیشه رهبر انقلاب و بیانگر مواضع رسمی ملت ایران در رخدادهای جهانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه این نهاد مولود انقلاب در تلاش است بیانیه گام دوم انقلاب را محقق سازد، گفت: نقش این شورا در خنثی سازی فتنه های داخلی و خارجی با اقداماتی عاقلانه و مدبرانه و البته مردمی بودن بسیار حائز اهمیت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به عملکرد این نهاد در استان گیلان عنوان کرد: برگزاری برنامه های ملی و انقلابی با تاکید بر سلامت محور برگزار شدن آنها در شرایط کرونا و جایگزینی ایده های خلاقانه و نوآورانه همچون کاروان خودرویی خانوادگی و برگزاری مراسم نمادین با پخش زنده تلویزیونی در ساعات پرمخاطب عملکرد موفقی داشته است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان