رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حفظ سه رکن اساسی انقلاب اسلامی یعنی اسلام، رهبری و مردم پیشگام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان اظهار کرد: مردمی بودن مهمترین خصیصه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی با بیان اینکه اعتماد و حمایت مردم از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضامن تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: محتوای عظیم انقلاب اسلامی در قالب جدید و هنرمندانه به نسل جوان منتقل گردد.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به خوبی در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری به تبیین ارزش های انقلاب اسلامی پرداخته است، بیان کرد: ایام الله و مناسبت های انقلابی نباید با تحریف و فراموشی مواجه شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اهمیت تولید محتوا برای تقویت ارکان انقلاب اسلامی، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حفظ سه رکن اساسی انقلاب اسلامی یعنی اسلام، رهبری و مردم پیشگام است.

انقلاب اسلامی شعاعی از حرکت عظیم عاشورا

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران شعاعی از حرکت عظیم عاشورا است، گفت: مردم ایران از تاسوعا و عاشورا علیه ظلم و ستم رژیم پهلوی قیام کردند و برای عدالت خواهی به پا خاستند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک معجزه الهی بود، اظهار کرد: نه تنها روشنفکران و تحلیلگران جهان بلکه برخی متدینان داخلی نیز پیروزی انقلاب اسلامی را باور نداشتند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بدون رهبری یک امام صالح و عادل محقق نمی شد، تصریح کرد: اسلام و مجموعه احکام دینی بدون حاکمیت دینی کامل اجرا نخواهد شد و ناقص می ماند.

وی با بیان اینکه تنها متدینان واقعی، سیاستمداران واقعی هستند، بیان کرد: در غرب سیاست به تقسیم قدرت و ثروت محدود شده و تنها به اهل دنیا واگذار می گردد.

آرمان های انقلاب باید بازخوانی شود

آیت الله رمضانی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها نظام دینی در جهان است، گفت: دشمنان برای تضعیف قدرت مرجعیت نقشه می کشند تا به اسلام و انقلاب ضربه بزنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، رحلت و فقدان حضرت امام خمینی (ره) را یک ثلمه عظیم برای جهان اسلام دانست و افزود: امام خامنه ای (مدظله العالی) به اعتراف دوست و دشمن همان راه معمار کبیر انقلاب اسلامی را با قدرت ادامه داده و حتی یک لحظه از این مسیر الهی منحرف نشده است.

وی با بیان اینکه مبلغان دینی برای مردم روشن کنند که یزیدیان زمان چه کسانی هستند، اظهار کرد: رسانه ها و هنرمندان به بهترین شکل ممکن و با استفاده از ابزار هنر، آرمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را تبیین کنند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه مراسم و مناسبت های انقلابی در تراز عاشورا برگزار شود، تصریح کرد: در همه مناسبت های انقلاب اسلامی به ویژه یوم الله ۲۲ بهمن باید نقش معجزه عاشورا به تصویر کشیده شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان