مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به لزوم تجهیز خانه های محیط زیست گفت: امسال تلاش می کنیم تا پرسش مهر رئیس جمهور در بازگشایی مدارس موضوع مهم محیط زیست باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالقاسم موسوی مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در همایش منطقه ای مدیران منطقه دو حفاظت محیط زیست کشور اظهارکرد: با راه اندازی کارگاه های متعدد آموزشی و تهیه محتواهای آموزشی برای دهیاران، شوراها، شهرداری ها و سایر مجموعه ها در بخش آموزش با رویکرد عملیاتی ورود پیدا کرده و طرح های مختلفی را در تقویت برنامه های آموزشی در نظر بگیریم.

وی تجهیز و راه اندازی خانه های محیط زیست را در کشور یادآور شد و بیان کرد: سند ارتقای فرهنگ حفاظت محیط زیست، سند معتبری است که با بهره گیری از ظرفیت همه دستگاه ها باید اجرای آن را به شکل صحیح شاهد باشیم تا مشکلات و نارسایی های حوزه محیط زیست رفع شود.

مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه سخنان خود اظهار کرد: افزایش برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی، همراه کردن خانواده ها، جریان سازی و پرچمداری در تولید محتواهای زیست محیطی بسیار مهم و اساسی است.

موسوی فعالیت ۶۶۱ سمن دارای مجوز زیست محیطی را در کشور یادآور شد و تصریح کرد: ما از تشکل هایی که مجوزدار باشند، حمایت های لازم را انجام می دهیم و تا پایان سال آینده سعی ما بر این است تا در همه شهرها و روستاها خانه محیط زیست راه اندازی شود.

وی کار نظام مند در حوزه تشکل های مردم نهاد و حمایت مالی را از تشکل های فعال یادآور شد و گفت: اقتصادی کردن محیط زیست محور اصلی کار سازمان حفاظت محیط زیست است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان