رشت- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای به مناسبت سالروز تاسیس، این شورا را تریبون رسمی نظام و ملت ایران در مقاطع مختلف برای اتخاذ مواضع صریح و شفاف اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن دوازدهم مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شورا را تریبون رسمی نظام و ملت ایران در مقاطع مختلف برای اتخاذ مواضع صریح و شفاف عنوان کرد.

دوازدهم مرداد سالروز تأسیس نهاد انقلابی و مردمی «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» است که در سال ۱۳۵۹ به پیشنهاد جمعی از شخصیت های برجسته فرهنگی و سیاسی و موافقت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با هدف تعظیم شعائر اسلامی، تبیین اندیشه های انقلابی، سازماندهی حرکت های مردمی در مواجهه با چالش ها و رخدادهای پیش رو و همچنین زنده نگهداشتن ایام الله و بزرگداشت مناسبت های انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم رسمی و عمومی تأسیس شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول عمر ۴۲ ساله خود با پیروی از منویات امامین انقلاب اسلامی، درک صحیح شرایط و لحظه شناسی توانسته است زمینه حضور آگاهانه، پرشور و گسترده آحاد مردم را در صحنه های تعیین کننده انقلاب اسلامی فراهم آورد و با ایجاد هماهنگی مناسب بین دستگاه های اجرایی، نهادهای فرهنگی و سازمان های مردم نهاد، گام های بزرگی را در مسیر پاسداشت ایام الله انقلاب اسلامی و برگزاری باشکوه مراسم ملی و مذهبی و در نتیجه اعتلای انقلاب اسلامی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد.

تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال های گذشته خدمتگزاری بی منت و بدون ادعا به عنوان سربازان عرصه پاسداشت مناسبت ها در مسیر حراست از ارزش های انقلاب اسلامی این عطیه الهی و یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است. این نهاد مولود انقلاب در راه مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار جهانی به ویژه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و نظام صهیونیسم بین الملل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با بکارگیری نیروهای متعهد و متخصص، رصد اطلاعات و اخبار، تحلیل وقایع و رخدادها و در نهایت آگاهی دادن و بصیرت بخشی به اقشار مختلف جامعه توانسته است به نحوه مطلوب و شایسته ای در خنثی سازی دسیسه ها و فتنه های دشمنان اسلام و نظام نقش آفرین باشد. این نهاد انقلابی به عنوان تریبون رسمی نظام اسلامی و ملت مبارز ایران، در مقاطع مختلف مواضع صریح و شفاف نظام و ملت مسلمان ایران را نسبت به حمایت از مظلومان و ستم دیدگان جهان و محکومیت سیاست های ظالمانه و شیطانی استکبار جهانی، قاطعانه و به موقع اعلام نموده و به گوش جهانیان رسانده است.

بی شک سرمایه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از ۴۲ سال خدمتگزاری، خشنودی و رضایت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و اعتماد واثق ملت شریف ایران به این نهاد انقلابی است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پشتوانه این تأیید و اعتماد توانسته است از آزمون تهدیدها و فتنه های مختلف سربلند و پیروز بیرون آمده و با اقناع افکار عمومی و حضور با شکوه مردم، زمینه خلق حماسه های بی شماری را فراهم نماید. اکنون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را نصب العین خود قرار داده و همه توان و همت خود را برای تحقق ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور آخرین ذخیره الهی حضرت بقیه الله العظم امام زمان (عج) به کار گرفته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، فرصت فرارسیدن دوازدهم مرداد (سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی) را مغتنم شمرده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم ملی، انقلابی و مذهبی و همچنین گیلانیان غیور و حماسه ساز صحنه های انقلاب اسلامی به عمل آورده و از درگاه حضرت حق تعالی، توفیق و سربلندی خدمتگزاران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت و آسایش مردم شریف ایران عزیز را مسئلت می نماید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان