نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس با بیان اینکه محل نگهداری صدها تن برنج وارداتی در گمرک زاهدان مناسب نبوده و دراین خصوص، تذکراتی به سازمان گمرک و گمرک زاهدان داده شده، گفت: مجلس بحث برنج های وارادتی ...

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، غلام رضا مرحبا عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به بحث واردات برنج در زمان برداشت محصول اظهار کرد: کشاوران با هزینه و نهاده های بسیار گران اقدام به کاشت برنج می کنند که با واردات برنج در زمان برداشت، کشاورزان متضرر می شوند. 

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود کشت برنج در شالی زارهای کشور، وارادت برنج امر صحیحی نیست، گفت: بر بازار برنج کشور نظارتی درستی صورت نمی گیرد و حمایتی چندانی را از کشاورزان شاهد نیستیم. 

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به وقایع صورت گرفته در گمرک زاهدان بیان کرد: محل نگهداری صدها تن برنج وارداتی در گمرک زاهدان مناسب نبوده و دراین خصوص، تذکراتی به سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران و گمرک زاهدان داده شده است. 

مرحبا با بیان اینکه وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی درخصوص حفاظت از برنج های وارادتی تاکنون اقدامی انجام نداده اند، افزود: برنجی که با منابع کشور تهیه شده و قرار بود در بین مردم پخش شود زیر باران های موسمی از بین رفته است. 

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس بحث برنج های وارادتی گمرک زاهدان را به جد پی گیری می کند، گفت: با سازمان ها و شرکت هایی که دراین خصوص کوتاهی کرده و سرمایه کشور را به هدر داده اند برخورد خواهد شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان