سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وعده پیگیری و حمایت از رشته های خانوادگی بولینگ و بیلیارد را داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، سید محمد پولادگر پس از ارائه گزارشات و شنیدن صحبت های اعضای مجمع گفت: اگر رشته هایی مانند بولینگ و بیلیارد که از جمله ورزش های خانوادگی محسوب می شوند، استفتا لازم جهت فعالیت را دارا باشند از نظر ما منعی برای فعالیت ندارند. شاید در زمینه بیلیارد کمی در گذشته اشکالاتی وجود داشته است اما می دانیم که این رشته ها در واقعیت بسیار مفرح و قابل گسترش در میان خانواده ها می باشند و نباید در مسیر آنها سنگ اندازی شود. این رشته ها می توانند بنیان خانواده ها را مستحکم سازند.

وی در ادامه افزود: باید از رشته هایی مانند بولینگ استقبال کنیم که می توانند ظرفیتی ایجاد کنند که خانواده ها به جای استفاده مداوم از گوشی های همراه و همچنین فضای مجازی در کنار هم به ورزش بپردازند؛ چنین فضایی در رشته بولینگ بیشتر و در بیلیارد کمتر وجود دارد.

اینکه گفته شده نباید خانواده ها در کنار هم در سالن بولینگ بازی کنند ایرادی است که ما به دنبال رفع آن خواهیم بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در ادامه سخنان خود مطرح کرد: سال های ابتدایی ریاست هاشم اسکندری در این فدراسیون از او خواسته شد که از نیروی انتظامی استعلام بگیرد که آیا جرمی به واسطه گسترش بیلیارد ایجاد می شود یا خیر که نتیجه و گزارش نیروی انتظامی تأیید کرد که این رشته ها از بزهکاری جامعه کم می کنند و این سخن ما نیست و مراجعه دیگری این نکته را تأیید کرده اند.

وی تاکید کرد: اینکه سناریو نویس سریالی بخواهد رشته ورزشی، مانند بیلیارد را ناموجه جلوه دهد ایراد از سازندگان آن سریال و باشگاه مربوطه است و نباید رشته ای را به نا حق محکوم کرد و از سازندگان چنین فیلم و سریال هایی می خواهیم که پایبند به اصول باشند.

او در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم که رشته شما نسبت به بسیاری از رشته های ورزشی امتیازاتی دارد، از جمله بخش خصوصی سرمایه گذاری مناسبی داشته است. به طور قطع این مجموعه یک فدراسیون ویژه و خاص است که با یک همت عالی و مدیریت مدبرانه و با کمترین بودجه یک الگو در ورزش ایران به حساب می آید و لازم است از این فدراسیون پرکار تقدیر ویژه داشته باشیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان