مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بولینگ و بیلیارد امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، این مجمع به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور «هاشم اسکندری» رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، تابع دبیر کمیته ملی پارالمپیک، «فرهادیان» مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان ارگان ها و نهادها ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ماه محرم و در راستای عملکرد و بررسی برنامه های فدراسیون در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

در ابتدای این نشست هاشم اسکندری گفت: فرا رسیدن ماه سوگواری و عزاداری برای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) را گرامی می داریم. فدراسیون بولینگ و بیلیارد مفتخر است که در آستانه برگزاری سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سید هادی سلطانزاده نخستین دوره سازمان لیگ رشته های بیلیاردی را افتتاح می نماید. سال ۱۴۰۰ برای فدراسیون ما با دستاوردهای بسیاری همراه بوده است. از قهرمانی پر افتخار حسین وفایی در مسابقات شوت اوت ۲۰۲۲ تا نایب قهرمانی سرخوش در مسابقات جهانی و قهرمانی در مسابقات جهانی گوشه ای از افتخارات این فدراسیون بوده است تا بتوانیم در آغاز قرن جدید با کسب بیش از ۱۲۷ مدال در زمره یکی از موفق ترین فدراسیون های ورزشی عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته باشیم.

وی افزود: بهره مندی ۲۴ هیأت استانی از پایگاه قهرمانی در رشته های بیلیاردی فضای مناسبی را برای ورزشکاران در سراسر کشور مهیا کرده است. و اکنون در صدد هستیم تا مدارس استعدادیابی بیلیاردی را نیز در استان ها راه اندازی نمائیم. فدراسیون بولینگ و بیلیارد با این ظرفیت به اندازه ۵ یا ۶ فدراسیون فعالیت دارد و به تبع آن هیأت های استانی که بازوان قدرتمند ما هستند بیش از یک هیأت تلاش می کنند.

سید محمد پولادگر با تاکید بر فعالیت چشمگیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: به طور قطع این مجموعه یک فدراسیون ویژه و خاص است که با یک همت عالی و مدیریت مدبرانه کمترین بودجه یک الگو در ورزش ایران به حساب می آید و لازم است از این فدراسیون پرکار تقدیر ویژه داشته باشیم.

این مجمع با حضور حداکثری رؤسای هیأت های ورزشی و به صورت وبینار برگزار شد و در پایان گزارش بازرس و خزانه دار و همچنین تقویم فدراسیون در سال ۱۴۰۱ مورد تأیید اعضای مجمع قرار گرفت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان