رئیس پلیس راهور استان گیلان با اشاره به ممنوع بودن توقف خودروها در اطراف هیئت ها و تکایا گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی هر شب تا پایان مراسم عزاداری برای تسهیل تردد خودروها و اعمال قانون و پاکسازی ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی تدابیر ترددی برای برگزاری مراسمات ماه محرم اتخاذ شده است، اظهار کرد: راهنمایی رانندگی در طی چند وقت اخیر با  برگزاری جلسات متعدد و اعمال ترددهای خودرویی فضا را برای برگزاری مراسمات ماه محرم مهیا کرده است.

وی حفظ سلامت مردم را یکی از اولویت های راهنمایی رانندگی در استان گیلان دانست و گفت: پلیس برای حفظ سلامت جان مردم و تسهیل در تردد آرام و روان تمهیداتی پیش بینی کرده است که اجرایی می شود.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با اشاره به ممنوع بودن توقف خودروها در اطراف هیئت ها و تکایا بیان کرد: با تدابیر صورت گرفته مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی هر شب تا پایان مراسم عزاداری برای تسهیل تردد خودروها و اعمال قانون و پاکسازی معابر حضور دارند.

طالبی با درخواست از عابران پیاده در خصوص رعایت نکات ایمنی در خصوص تردد در خیابان تصریح کرد: عابران پیاده با توجه به استفاده از لباس های مشکی و تیره در این شب ها و شرکت در مراسم عزاداری و تردد در معابر برای پیشگیری از هرگونه حادثه ای از محل های مجاز تردد عابر پیاده عبور کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان