لاهیجان- فرماندار لاهیجان با اشاره به آماده سازی ۱۱۰ پروژه برای افتتاح در هفته دولت امسال گفت: از نظر اشتغال در مقایسه با سال گذشته رشد ۳.۵ برابری داشته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد براتی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان لاهیجان با اشاره به آماده سازی ۱۱۰ پروژه برای افتتاح در هفته دولت سال جاری اظهار کرد: تعداد پروژه های آماده افتتاح امسال به نسبت سال قبل با رشد ۲.۱ برابری همراه بوده و همچنین میزان اشتغال ایجاد شده ۳.۵ برابر بیشتر شده است.

فرماندار لاهیجان همچنین ضمن تاکید بر جدیت نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در پیگیری جذب اعتبارات ملی گفت: رؤسای ادارات شهرستان در سال جاری با برنامه ریزی و اولویت بندی مناسب پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنند.

وی در ادامه سرجمع اعتبارات مصوب سال جاری برای شهرستان را بیش از ۷۳ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: اولویت توزیع اعتبارات با تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال جاری است.

وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی اعتبارات بودجه ای استان به نسبت سال قبل اظهار کرد: بر اساس قانون مصوب ۱۰ درصد اعتبارات برای پروژه های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

براتی با تاکید بر اینکه در تقسیم بودجه دغدغه مدیران و مسئولان لاهیجان در نظر گرفته شد و مورد بررسی قرار گرفت، افزود: بر اساس قوانین سهم هر دستگاه مشخص شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان