ترافیک روان در محور رودبار به رشت

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ ۲۱:۲۴ چاپ کد خبر: 176196

رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان گیلان خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلات چند روزه وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان روان ولی سنگین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان گیلان اظهار کرد: با توجه به تعطیلات چند روزه از نخستین ساعات امروز ورود مسافر به استان گیلان افزایش یافته است. 

وی وضعیت ترافیک در محور رودبار_رشت را روان دانست و گفت: با توجه به تعطیلات چند روز آینده، از نخستین ساعات امروز، ورود مسافر به استان گیلان آغاز شده اما در حال حاضر ترافیک در محور جنوبی استان، رودبار به رشت روان ولی سنگین است. 

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان گیلان خبر داد و افزود: از ساعت ۱۲ امروز تا ۲۴ امشب ورود و خروج کامیون و تریلی به جز حاملان مواد سوختی در محور رشت به قزوین و آستارا به اردبیل ممنوع است. 

صفاری با تاکید بر ادامه دار بودن محدودیت های ترافیکی تا پایان روز دوشنبه بیان کرد: روزهای جمعه ۱۴ مرداد و دوشنبه ۱۷ مرداد نیز از ساعت هشت صبح تا ۲۴ ورود و خروج کامیون و تریلی به جز حاملان مواد سوختی در محور رشت به قزوین و آستارا به اردبیل ممنوع است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان