به گفته امام جمعه رشت، با توجه به بودجه تزریق شده به استان شایسته است تا مسؤولان در استفاده از آن اولویت سنجی کنند واشتغال، شکوفایی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل، مسئله زیست بوم، پسماند و دیگر موضوعات ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، آنان را افتخارآفرینان ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: یاد شهدای جنگ، شهدای انقلاب، شهدای امنیت، شهدای سلامت، شهدای مدافع حرم، شهدای سربازان گمنام و همه آنانی که جان خود را در راه خدا و انقلاب داده اند گرامی میداریم و خود را وام دار آنان می دانیم. 

وی با اشاره به افزایش تولید برنج با وجود کمبود آب و نگرانی های پیرامون آن، برنج را محصول عنایت خدا، مدیریت مسؤولان و همکاری کشاورزان دانست و گفت: مسائلی پیرامون آرد و نان به وجود آمده که همگان در حال پیگیری برای رفع آن هستند و برخی از آن نیز محصول بُعد روانی ایجاد شده است. 

امام جمعه رشت با اشاره به زمستان سخت کشورهای اروپایی به دلیل عدم انتقال گاز روسیه به آن ها که منجر به هشدار مسؤولان آنجا شده است، افزود: تعطیلی آژانس رژیم صهیونسیتی در روسیه اقدام خوبی بود که توسط پوتین انجام شده و ذلتی را برای رژیم ظالم صهیونیستی رقم زده است. 

فلاحتی با بیان اینکه چندین هزار میلیارد بودجه به استان آمده و انتظار میرود مسؤولان درست استفاده کرده و اولیت ها را در نظر بگیرند، تصریح کرد: اشتغال و شکوفایی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل، مسئله زیست بوم و مشکلات زیستی ازجمله پسماند که سال ها طول میکشد تا بهبود یابد در دستور کار قرار بگیرد. 

خطیب جمعه رشت خطاب به مسؤولان بیان کرد: در استفاده از بودجه ها اولویت بندی کنید چرا که مشکلات فراوانی وجود دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد، جاده های روستایی، برق، آب بندان ها و غیره از موضوعاتی است که مسؤولان باید اولویت سنجی کنند. 

فلاحتی با اشاره به اظهارنظر رییس سیاست اتحادیه اروپا و رافائل گروسی مبنی بر اینکه آنچه که در نشست برجامی هست خوب است و باید عملیاتی شود و جمهوری اسلامی برخی جاها دوربین ها را خاموش کرده، گفت: آمریکا اخیرا تحریم ها را متوجه ایران کرده و چگونه انتظار دارند که به آن ها اعتماد کنیم، آن ها در تلاش هستند تا با غول رسانه ای، ایران را به گونه ای نشان دهند که جمهوری اسلامی عدم تمکین از قانون را در پیش می گیرد. 

فلاحتی با تاکید بر اینکه مسؤولان، مذاکره مُرّ قانون، تاکید رهبری و خواسته های ملت، برداشتن یک جای تحریم ها و پرداخت پول های بلوکه شده، راستی آزمایی و تضمین را در دستور کار قرار دهند، افزود: آمریکا همواره نشان داده که از شرورترین دولت هاست و لذا این شعار «مرگ بر آمریکا» باید زنده بماند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان