به گفته رئیس پلیس راه گیلان در چند روز اخیر ۸۷ هزار و ۱۶۴ خودرو وارد استان گیلان شده و این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۹۹ درصدی مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، استان گیلان یکی از توریستی ترین استان های کشور در تمامی فصول بوده و مسافران همواره در تمامی ایام سال با کوچکترین تعطیلاتی به این استان سفر می کنند.

حال با توجه به تعطیلات چند روزه ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کشور، شاهد ورود مسافرین به استان گیلان از اواخر روز چهارشنبه هستیم و بر اساس آمار تمامی محورهای ورودی استان گیلان ترافیک روان در جریان است.

 با توجه به حجم مسافران ورودی به گیلان، مأموران راهنمایی و رانندگی به طور شبانه روزی در تمامی محورهای مواصلاتی استان گیلان حضوری فعال و مستمر داشته و با خودروهای متخلف برخورد قانونی می کنند.

بر همین اساس و به گفته رئیس پلیس راه گیلان، با توجه به تعطیلات روزهای یکشنبه و دوشنبه از پنج شنبه شاهد ورود حجم بالایی از مسافران به گیلان بودیم و ابن روند ادامه دار است.

سرهنگ جاور صفاری می گوید در چند روز اخیر ۸۷ هزار و ۱۶۴ خودرو وارد استان گیلان شده و این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۹۹ درصدی مواجه شده است.

رئیس  پلیس راه گیلان همچنین از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان گیلان خبر داده و گفت: از ساعت هشت صبح امروز تا ۲۴ امشب ورود و خروج کامیون و تریلی به جز حاملان مواد سوختی در محور رشت به قزوین و آستارا به اردبیل ممنوع است.

آن طور که صفاری می گوید محدودیت های ترافیکی تا روز دوشنبه در تمامی جاده های استان گیلان اعمال می شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان