سرپرست کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: با توجه به گرمی هوا و نبود تمهیدات لازم از سوی ترکیه، اقدام به تهیه ۱۲۰ پنکه و توزیع آن در اتاقهای تیم های ورزشی کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: ما از ماه ها قبل پس از جلساتی که با کمیته برگزاری بازی ها داشتیم پیش بینی می کردیم با توجه به کم تجربگی که در بین آنها وجود دارد ممکن است به هنگام اجرا ضعف ها و مشکلاتی دیده شود.

وی در ادامه گفت: در واقع اگر چه صبح و عصر هوا کمی خنک و شرایط غذایی میزبان هم خوب است ون هایت تلاش خود را برای میزبانی مطلوب انجام می دهند اما در ایام ظهر هوا بشدت گرم می شود که متاسفانه تمهیداتی از سوی میزبان در این خصوص صورت نگرفته است. لذا باوجود قوانین و سخت گیری های خاص مربوط به دهکده ورزشکاران پس از هماهنگی با کمیته برگزاری، خیلی سریع اقدام به خرید پنکه های نو کرده و با هماهنگی سرپرستان تیم ها جهت رفاه این عزیزان در اتاق ها قرار دادیم.

سرپرست کاروان ورزشی کشورمان تصریح کرد: متاسفانه جدای از کم تجربگی میزبان، کم تجربگی سرپرستان برخی تیم ها هم مزید بر علت شده، اگر چه سرپرستان تیم های پا را بسیار منضبط و هماهنگ هستند و از تجربه لازم در اداره تیمشان برخوردارند که جای تشکر دارد ولی سرپرستان برخی تیم ها از تجربه کافی برای انجام شرح وظایفشان برخوردار نیستند که همین موضوع دغدغه های ما را بیشتر می کند که در فرصت مناسب به آن خواهم پرداخت. لذا امیدواریم سرپرستان برخی تیم ها با سرعت، جدیت و حساسیت بالاتری به امور مربوط به تیم خود بپردازند تا حداقل از جانب سرپرستان تیم های خودمان خیالمان راحت شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان