رشت- معاون فرهنگی اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال وقوع سیلاب گفت: محدودیت تردد در مسیرهای منتهی مناطق کوهستانی گیلان اعمال می شود.

سرهنگ مجید رسول زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی ورود خودرو و حجم مسافران در سه روز گذشته در مقایسه با سال گذشته گفت: تا امروز نزدیک به ۲۵۰ هزار خودرو از محورهای سه گانه وارد استان گیلان شده اند.

وی با دعوت از مسافران و شهروندان برای رعایت قوانین و مقررات و همکاری با پلیس در اجرای مراسم عزاداری افزود: پلیس در راستای برقراری امنیت تمامی نقاط استان و انضباط بخشی آئین های عزاداری و همچنین تسهیل در تردد خودرو مسافران، تمامی امکانات، کارکنان و ظرفیت های خود را به کار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان در ادامه به بارش های ۲۴ ساعته گذشته و صدور هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطق کوهستانی اضافه کرد: پلیس طرح محدودیت تردد خودروها در محورهای منتهی به مناطق کوهستانی استان به ویژه ارتفاعات شهرستان های ماسال، فومن، تالش، رضوانشهر، املش، شفت و سیاهکل را به اجرا می کند.

سرهنگ رسول زاده با هشدار به مسافران و شهروندان برای خودداری از سفر و اتراق در مناطق کوهستانی و مسیل رودخانه ها گفت: با توجه به حجم سنگین ورود خودرو به استان و گنجایش محدود محورهای کوهستانی و همچنین خطر بارش سنگین باران و جاری شدن سیلاب، عوامل پلیس راه و انتظامی از ورود خودروها به این مناطق جلوگیری می کند.

وی تأکید کرد: مسافران و شهروندان عزیز انتظار داریم با پلیس و دیگر نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان