رئیس پلیس راه گیلان از ورود بیش از ۲۴۷ هزار خودرو در چند روز اخیر به استان گیلان خبر داد و گفت: با توجه به اتمام تعطیلات مسافران در حال خروج از استان گیلان بوده و ترافیک در جاده های استان در حال حاضر روان و ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خروج مسافرین از استان گیلان از روز گذشته در حال انجام است، اظهار کرد: در چند روز اخیر و با توجه به تعطیلات چند روزه کشور، حجم قابل توجه ای از مسافرین وارد استان گیلان شده و این روند تا روز شنبه ادامه دار بوده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان گفت: با توجه به اتمام تعطیلات مسافران در حال خروج از استان گیلان بوده و ترافیک در جاده های استان در حال حاضر روان و عادی گزارش شده است.

رئیس پلیس راه گیلان از ورود بیش از ۲۴۷ هزار خودرو در چند روز اخیر به استان گیلان خبر داد و افزود: از غروب روز گذشته  ترافیک در جاده های خروجی استان، به ویژه جاده رشت - رودبار نیمه سنگین و پرحجم است ولی اکنون از حجم ترافیک کاسته شده است.

 صفاری با درخواست از مسافران در خصوص رعایت نکات ایمنی در جاده های کشور بیان کرد: از تمامی رانندگان درخواست دارم قوانین راهنمایی و رانندگی را اجرایی کنند تا از این طریق از بروز حوادث ناگوار بتوان جلوگیری کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان