نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی ذخیره آبی استان در فصل زراعی گفت: باید اقدامات انجام شده در قرارگاه جهادی مدیریت آب در راستای کاهش تنش آبی در فصل زراعی مستندسازی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان عصر امروز در حاشیه بازدید از شرکت آب منطقه ای و شرکت توزیع برق استان گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازدیدهای امروز در راستای اجرای سیاست های دولت و تداوم شیوه رئیس جمهوری دولت مردمی سیزدهم است، اظهار کرد: بازدید سرزده امروز که با روز ملاقات عمومی مصادف شده، فرصت خوبی برای بررسی میزان رضایتمندی مردم از خدمات مسؤولان و شیوه پاسخگویی به مطالبات آنها است. 

وی با اشاره به قابل قبول بودن عملکرد شرکت توزیع برق استان گیلان در فصل تابستان گفت: تغییر ساعت کار ادارات، نهادها و سازمان های استان و نیز اجرای سیاست های تشویقی در حوزه مصرف برق طی تابستان امسال، منجر به مدیریت مطلوب در روند توزیع برق و کاهش خاموشی ها در نقاط مختلف استان شد. 

استاندار گیلان با قدردانی از همکاری مردم در مصرف بهینه برق، اصلاح الگوی مصرف و تولید محتوای مناسب در این حوزه را اقدامی اثربخش برای پایداری انرژی دانست و افزود: با هم افزایی و گسترش تعاملات بین دستگاهی و اجتماعی شاهد تحقق توسعه در کشور خواهیم بود. 

عباسی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی ذخیره آبی استان در فصل زراعی بیان کرد: با توجه به کاهش ۵۰ درصدی ذخیره آبی استان و نیاز بالای کشاورزان به آب، تلاش های بسیاری برای مدیریت و تامین به موقع آب کشاورزی انجام شد. 

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی با هدف تامین آب کشاورزی و کاهش تنش آبی موجود در استان تصریح کرد: با همکاری فرمانداران، مدیران و نیز مردم شریف استان، اقدامات موثری برای توزیع عادلانه آب کشاورزی انجام شد که امیدواریم شاهد برداشت کمی و کیفی محصول از سوی کشاورزان باشیم. 

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه مستندسازی اقدامات انجام شده سالجاری در حوزه آب کشاورزی گفت: باید از اقدامات انجام گرفته با روحیه انقلابی و عزمی جهادی، مستندی تهیه و به عنوان کارنامه و پایه ای برای برنامه ریزی در سال های آتی ارائه شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/س

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان