رشت- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن امروزه اجازه نمی دهد اخبار انقلاب اسلامی در دنیا مخابره شود، گفت: بهترین رزمندگان در صف اول جهاد تبیین خبرنگاران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش خبرنگاران حسینی در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج رسانه نقش مؤثری در پیگیری مطالبات خبرنگاران دارد، اظهار کرد: دل نگرانی خبرنگاران، دل نگرانی سپاه و بسیج نیز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه آگاهی بخشی در نهضت کربلا به اندازه مجاهدت در این واقعه نقش داشت، افزود: قلم همواره در تاریخ تأثیرگذار بوده و اسلحه معنوی است که از سایر سلاح ها نیز بالاتر است.

وی با بیان اینکه هدایت و سعادت جامعه به دست اصحاب رسانه است، تصریح کرد: بنگاه های خبرپراکنی در جهان اذهان مردم را نسبت به جنایت هایی که در جهان انجام می شود تغییر می دهد و اجازه نمی دهد مظلومیت مردم فلسطین به گوش مردم دنیا برسد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه بنگاه های خبری منفعت استکبار را دنبال می کنند، ادامه داد: دشمن و استکبار از خبرنگاران می ترسند و آنها را با گلوله به شهادت می رسانند زیرا آنها واقعیت زمان خود را منعکس می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه خبرنگاری عشق و هنر است، تصریح کرد: هنر مردم داری، کار مجاهدانه و عشق به کار باید توسط خبرنگاران دنبال شود.

وی با بیان اینکه بهترین رزمندگان در صف اول جهاد تبیین خبرنگاران هستند، بیان کرد: دشمن امروزه اجازه نمی دهد اخبار انقلاب اسلامی در دنیا مخابره شود اما خبرنگاران با وجود سختی ها، با عشق و تلاش به وظایف خود عمل می کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان