شفت- سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به اختصاص ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به این شهرستان گفت: اعتبارات پیش بینی شده برای شفت ناچیز است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شفت با بیان اینکه این شهرستان از جمله شهرستان های کم برخوردار کشور است که باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: متأسفانه میزان اعتبارات پیش بینی شده برای این شهرستان برای رفع محرومیت ها و پروژه های نیمه کاره ناچیز است.

سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به وضعیت نامناسب در شهرداری های این شهر گفت: شهرداری های این شهرستان نیازمند دریافت بودجه قابل توجه ای از اعتبارات ملی هستند که مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با انتقاد از میزان اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان شفت که پاسخگو نیازهای اولیه این شهرستان نیست، افزود: میزان اعتبارات دریافتی شفت بسیار کم است.

نقدی کل اعتبار شهرستان شفت در کمیته برنامه ریزی سال جاری را ۵۱ میلیارد و ۶۱۴ میلیون اعلام و اظهار کرد: این بودجه باید برای ۸۰ طرح و برنامه های عمرانی، فرهنگی، امنیتی توزیع شود.

سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به اینکه میزان تملک دارایی های سرمایه ای این شهرستان ۱۹ میلیارد و تملک استانی ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است، ادامه داد: متأسفانه این مبالغ برای طرح های عمده شهرستان کافی نیست.

نقدی از افتتاح ۴۹ طرح عمرانی هفته دولت در شهرستان شفت خبر داد و گفت: میزان اعتبار پروژه های قابل افتتاح این طرح ها ۵۰ میلیارد تومان است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان