فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان خبرداد

رقابت ۷۰ نفر در مسابقات نیمه نهایی قرآن ویژه یگان های نیروی زمینی سپاه شمال کشور

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ ۲۱:۲۷ چاپ کد خبر: 176444

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، سبحان تاور در اختتامیه مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم که در مجتمع آموزشی سردار جنگل چمخاله برگزار شد، اظهار کرد: چهل‌ویکمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه یگان‌های نیروی زمینی سپاه شمال کشور از استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در راستای ترویج و توسعه فرهنگ دینی و قرآنی و به مدت یک روز برگزار شد، افزود: این مسابقات به میزبانی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان، مفاهیم برگزار شد.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان با بیان اینکه ۷۰ نفر در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند، تصریح کرد: این تعداد از شرکت کنندگان از قرارگاه ۴۵ جوادالائمه، قرارگاه غدیرشمال، ۶۰عمار، المهدی و تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان بودند که در قالب سه کارگاه قرائت و تحقیق با داوری استاد تبسم چهره و زیبایی، اذان و حفظ قرآن کریم با داوری استاد ایزدی و مصطفی‌پور و کارگاه مفاهیم برگزار شد.

تاور با بیان اینکه تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان با ۲۱ شرکت کننده و ۱۴ نفر نیز از قرارگاه ۴۵ جوادالائمه در این دوره از مسابقات شرکت کردند، اعلام کرد: المهدی با یازده شرکت کننده، قرارگاه غدیر شمال با هشت نفر و ۶۰ عمار با ۱۶ نفر در چهل و یکمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم شرکت کردند.

به گفته وی، سیزده نفر از تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان، چهار نفر از جوادالائمه، چهار نفر از المهدی، سه نفر از قرارگاه غدیر شمال و دو نفر از عمار حائز رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات در بخش‌های مختلف شدند.


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان