تیم فوتبال داماش گیلان با برتری چهار بر یک درمجموع دو دیدار رفت وبرگشت مقابل بنیامین ورزشی تهران به لیگ دسته دوم صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال بنیامین ورزشی تهران و داماش گیلان در دیدار برگشت پلی آف پایانی صعود به رقابت های لیگ دسته دوم از ساعت ۲۰ در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف یکدیگر رفتند. 

عرفان قلعه نوعی، محمد طالبی، رضا امیدی، مهرام دامادی، پژمان نجات، سیامک علیزاده، مهرگان گلبرگ، سعید طالبی، راستین خرم دل، مسعود نوری و امید کلانتر برای داماش گیلان به میدان رفتند. 

دیدار دو تیم علی رغم اینکه قرار بود بدون حضور هواداران برگزار شود با ورود نفراتی منتسب به تیم بنیامین آغاز شد، این در حالی است که تعداد قابل توجهی از هواداران داماش گیلان به پشت فنس های ورزشگاه تبعید شدند! 

تیم میزبان که بازی رفت را دو بر صفر باخته بود برای جبران به بازی تهاجمی روی آورد و موفق شد در دقیقه هشت مسابقه توسط عسکری به گل برسد. 

بنیامین پس از گل نخست به حملاتش ادامه داد و در ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه سوار بر بازی بود! داماش رفته رفته از فشار حملات تیم میزبان خارج شد و توانست بازی را به تعادل بکشاند. 

مهم ترین موقعیت داماشی ها در دقیقه ۴۲ مسابقه رقم خورد، شوت سرکش محمد طالبی به دست مدافع بنیامین ورزشی برخورد کرد ولی داور از اعلام پنالتی امتناع کرده و تنها به اعلام یک ضربه کرنر به سود داماش بسنده کرد؛ تصمیمی که با واکنش بازیکنان و کادر فنی داماش مواجه شد. 

ضربه ارسالی کرنر نیز برای داماش ثمری نداشت و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود بنیامین به اتمام رسید. بنیامینی ها برای اینکه حذف نشوند مجبورند در نیمه دوم دست کم یک گل دیگر به ثمر برسانند تا شکست دو بر صفر دیدار رفت را جبران کنند. 

بازی در نیمه دوم متعادل آغاز شد و به گزارش داماش یار هر دو تیم حملاتی جسته گریخته ترتیب دادند. درحالی که دو تیم بازی پایاپایی را ارائه می دادند تیم داماش صاحب یک ضربه پنالتی در دقیقه ۶۱ شده و مدافع بنیامین از زمین مسابقه اخراج شد. 

پس از این پنالتی با جنجال آفرینی مدیرعامل، سرمربی و عوامل بنیامین ورزشی، بازی ۱۶ دقیقه متوقف شد؛ با اخراج سرمربی تیم بنیامین ورزشی و اخراج افراد غیر مسؤول از کنار زمین مسابقه، بازی از سر گرفته شد. 

با ورود بازیکنان و کادر داوری به زمین مسابقه، پنالتی داماش گیلان در دقیقه ۷۷ توسط سیامک علیزاده نواخته شد و گل تساوی را برای داماش گیلان به ارمغان آورد. 

داماش گیلان با گل علیزاده به لیگ دسته دوم نزدیک و نزدیک تر از هر زمان دیگری شده، بنیامین برای صعود مجبور است سه گل دیگر به ثمر برساند و حتی با پیروزی سه بر یک در بازی برگشت هم به دلیل گل زده در خانه حریف نمی تواند به لیگ دسته دوم صعود کند. 

تیر خلاص به بنیامین ورزشی در دقیقه ۸۹ زده شد و مهرگان گلبرگ با شوتی سرکش گل دوم داماش گیلان را به ثمر رساند. دو اخراجی برای تیم بنیامین ورزشی در دقایق پایانی، حسن ختام مسابقه بود.

سعید طالبی از داماش نیز در واپسین ثانیه مسابقه از زمین اخراج شد. 

تیم فوتبال داماش گیلان با برتری چهار بر یک در مجموع دو دیدار رفت وبرگشت مقابل بنیامین ورزشی تهران به لیگ دسته دوم صعود کرد. 

به گزارش فارس، محمد غلامی بازیکن برجسته داماش در پایان مسابقه به صورت رسمی از دنیای فوتبال فوتبال خداحافظی کرد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان