رشت- امام جمعه آستارا با اشاره به انتشار خبری مبنی بر نهایی شدن متن توافق هسته ای گفت: غربی ها به دنبال فشار بر جمهوری اسلامی هستند اما تا همه منافع ما تامین نشود توافق برجام انجام نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا ضمن تقدیر و تشکر از حضور با شکوه مردم در مراسم عزاداری از گردانندگان هیئت ها و مساجد در برپایی هر چه با شکوه تر مجالس سید الشهدا قدردانی کرد و به بیان آثار محبت اهل بیت (ع) در زندگی پرداخت.

امام جمعه آستارا با اشاره به انتشار خبری از نهایی شدن متن توافق هسته ای آن را اعمال فشار جدید بر علیه جمهوری اسلامی دانست و گفت: غربی ها می خواهند متن توافق مورد نظر خود را بر ما تحمیل کنند.

وی با بیان اینکه بدعهدی غربی ها، خروج آمریکا از برجام، وقت کشی سه کشور اروپایی و رفع نشدن تحریم ها همگی نشانه هایی از پیمان شکنی دشمنان است، ادامه داد: ما بر اساس تعالیم قرآن هیچگاه به آنها دل نبسته و تکیه نکردیم و این بار هم باید بدانند تا منافع مورد نظر ما تأمین نشود هیچ متن توافقی را امضا نمی کنیم.

امام جمعه آستارا با اشاره به پرتاب ماهواره ایرانی خیام به فضا این اقدام را گامی دیگر در جهت رشد و توسعه علمی و فناوری کشور دانست و اظهار کرد: در چند سال گذشته چندین فعالیت موفقیت آمیز فضایی داشتیم ولی این بار همکاری روسیه با ایران و پرتاب ماهواره با موشک روسی از پایگاه فضایی قزاقستان پیام همکاری های فضایی ایران و روسیه را نیز برای دنیا در پی داشت.

حجت الاسلام باقری با محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به سرزمین های اشغالی، جواب قاطع و دندان شکن گروه های مقاومت جهاد اسلامی فلسطین و شلیک هزار موشک در کمتر از سه روز را نشانه برتری گروه های مقاومت و زوال و نابودی رژیم صهیونیستی دانست که دیگر یارای مقاومت حتی با گروه های مقاومت فلسطینی را هم ندارد.

وی با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور افزود: صبر و استقامت و ایثار آزادگان یکی از عوامل موفقیت و پیروزی در دفاع مقدس است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان