رشت- امام جمعه رشت با اشاره به نقش بنگاه های کوچک اقتصادی در رشد و توسعه کشور و منطقه گفت: بنگاه های کوچک اقتصادی زمینه پویایی اقتصادی را فراهم کرده و آثار تخریبی کمتری دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره پرتاب ماهواره خیام اظهار کرد: ارزیابی منابع آبی کشور، موضوعات و مخاطرات زیست محیطی، اکتشافات معدنی و حوادث طبیعی بخشی از قابلیت های این ماهواره است.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه و جهان با تمام قوا در برابر آمریکا ایستاده است، افزود: همکاری ایران با روسیه و چین نیز زمینه هراس آمریکا را فراهم کرده به همین واسطه دشمن از هر حربه ای برای تخریب این همکاری استفاده می کند.

وی به تحولات هفته گذشته در زمینه تایوان اشاره و تأکید کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد جنگ همانند روسیه و اوکراین در این منطقه هستند تا علاوه بر فروش بیشتر سلاح مانع ابر قدرتی چین شوند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به نقش بنگاه های کوچک اقتصادی در رشد و توسعه کشور و منطقه گفت: بنگاه های کوچک اقتصادی زمینه پویایی اقتصادی را فراهم کرده و آثار تخریبی کمتری دارند و باید به آن توجه بیشتری شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان