مردم و مسؤولان دیار عالم پرور و سرزمین امامزادگان ابراهیم و اسحاق (ع) امروز در سوگ مولایشان امام حسین علیه السلام با نوحه سرایی و مدیحه خوانی اجتماعی انقلابی و عاشورایی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، حمیدرضا دنیادیده- مردمان عالم پرور سرزمین امامزادگان ابراهیم و اسحاق علیه السلام اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودک و خردسال امروز با حضور گسترده و پرشور و شکوه خود در میدان انقلاب این شهر، انقلابی عاشورایی به پا کردند.

دلدادگان حسینی امروز نیز در شهر شفت با حضور و مدیحه سرایی ابوذر روحی، مداح «سلام فرمانده» بار دیگر هم نوا با انقلابیون نینوا شدند و در سوگ امام عاشقان و عارفان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بر سر و سینه کوفتند و اشک ماتم ریختند.

در اجتماع هزاران نفری مردم شفت که به همت قرارگاه جهادی پیشرفت فاطمیون و همچنین هیئت رزمندگان اسلام و دیگر هیآت مذهبی شهرستان به پا شده بود، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به عنوان سخنران مباحثی را در رابطه بااخلاق در مکتب امام حسین علیه السلام، ولایتمداری و سیره امامین انقلاب در مردم داری را تبیین و تشریح کرد.

اجرای مدیحه سرایی و اقامه عزای حسینی،  برپایی مواکب حسینی و پذیرایی از زائران حقیقی مکتب حسینی و همچنین همخوانی همگانی سرود سلام فرمانده با خالق و خواننده این اثر جهانی از عمده برنامه هایی بود که در اجتماع عاشورایی مردم شهرستان شفت اجرا شد.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان