فرماندار شهرستان خمام با تأکید بر استقرار ادارات در شهرستان جدیدالتأسیس خمام تگفت: شهرستان خمام این قابلیت را دارد که مانند نگینی بدرخشد، ما موقعیتی بسیار طلایی داریم که مغفول واقع شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خمام، اسفندیار جوشن ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در دفتر فرمانداری خمام با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: برخی مواقع نداشتن سواد رسانه موجب می شود مردم فریب بخورند به همین دلیل رسالت خبرنگاران در این زمانه بسیار اهمیت پیدا می کند.

وی با بیان اینکه شایعه ها در این زمانه باعث می شود جای جلاد و شهید عوض شود، افزود: تبیین کردن واقعیت ها در عصر کنونی بسیار با اهمیت است و موجب می شود حقایق روشن شود.

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه جهاد تبیین که از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است در دولت کریمه کنونی قابل لمس است، گفت: رییس جمهور محترم ایران با نهایت تلاش خود در عرصه جهاد تبیین قدم گذاشته و با قبول کردم ریاست جمهوری خود را در معرض قضاوت گذاشت تا تمام تلاش خود را برای اصلاح انجام دهد.

جوشن با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی بسیار پای کار است، افزود: رئیس جمهور ایران در تمام سختی ها در کنار مردم است و حتی طوفان گرد و خاک هم مانع او نشد تا دلگرمی مردم باشد.

وی با درخواست از اصحاب رسانه برای اثرگذاری در جهاد تبیین بیان کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و در حوزه جهاد تبیین وظیفه خطیری به دوش دارند که تذکر به مسؤولان و رساندن صدای مردم به آنان برای توسعه از وظایف آنان است.

فرماندار شهرستان خمام با تأکید بر استقرار ادارات در شهرستان جدیدالتأسیس خمام تصریح کرد: شهرستان خمام این قابلیت را دارد که مانند نگینی بدرخشد، ما موقعیتی بسیار طلایی داریم که مغفول واقع شده اند و باید تلاش کنیم از این جایگاه در خور خمام استفاده کنیم.

جوشن با بیان اینکه دولت فعلی دولت کار است و همه باید برای خدمت به مردم همت کافی داشته باشند، گفت: شهرستان نیاز دارد معضلات آن گفته شود و خبرنگاران می توانند در این حوزه به کمک مدیران و رؤسای ادارات بیایند، چرا که افکار عمومی عاملی بسیار خوب و بازدارنده است و مردم می توانند ناظران خوبی در این عرصه باشند.

وی با بیان اینکه عمر کاری کوتاه است و مسؤولان باید تلاش کنند سابقه خوبی از خود به جای بگذارند، افزود: ما رئیس جمهوری داریم که در عرصه میدان حضور دارد پس بدنه دولت و مسؤولان استانی نیز باید به تبعیت از رئیس جمهور محترم در میدان بوده و خدمتگزار مردم باشند.

فرماندار شهرستان خمام با تأکید بر اینکه حدود ۱۰ اداره مهم باید در خمام مستقر شوند، گفت: چند اداره مستقر شوند اما اداره کار، ارشاد و تبلیغات اسلامی باید در خمام مستقر شوند که امیدواریم این ادارات نیز به زودی در شهرستان آغاز به کار کنند.

جوشن با بیان اینکه مهمترین نیاز شهرستان خمام اشتغال است، افزود: متأسفانه در شهرستان خمام کارخانجاتی نداریم و این مهمترین معضل در خمام است اما امیدواریم با تأسیس سیتادیوم تحولی در حوزه اشتغال شهرستان خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اتفاقات خوبی که در شهرستان خمام خواهد افتاد، بیان کرد: امیدواریم که در سال ۱۴۰۱ بخش چوکام نیز به شهر تبدیل شده و تابلوی ورودی این شهر با عنوان شهر چوکام رونمایی شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان