پاراکمانداران ایران در بازی های کشورهای اسلامی یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در روز پایانی مسابقات پاراتیراندازی با کمان، کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند و در مسابقات صبح امروز تیم ایران موفق به کسب ۴ مدال شد.

کامپوند مردان

رمضان بیابانی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۰۸ مقابل نماینده امارات به پیروزی رسید. وی در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۶ مقابل هادی نوری دیگر ورزشکار کشورمان شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

علی سینا منشازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۱۳ مقابل نماینده ازبکستان به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ مقابل هادی نوری شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده امارات رفت و با نتیجه ۱۴۷ بر ۸۷ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

هادی نوری پس از استراحت در دور نخست، در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۶ مقابل رمضان بیابانی از ایران به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ مقابل علی سینا منشازاده به پیروزی رسید و فینالیست شد. وی برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۹ به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

کامپوند بانوان

منیره سادات حسینی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۲۵ مقابل فرزانه عسگری از ایران شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

فرزانه عسگری در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۲۵ مقابل منیره سادات حسینی به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۳۹ بر ۱۳۷ مقابل نماینده ترکیه به پیروزی رسید و فینالیست شد. وی در دیدار فینال به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۴۰ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

مریم یاورپور در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۱۲ مقابل نماینده امارات به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۴ مغلوب کمانداری از ترکیه شد و برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده ترکیه رفت و پس از تساوی ۱۳۷-۱۳۷، در تیر تای (طلایی) موفق شد مقابل حریفش به پیروزی برسد و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

w۱ مردان

محمدرضا زندی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۱۳۳ بر ۱۳۲ مقابل کمانداری از ترکیه شکست خورد و برای کسب مدال برنز به مصاف دیگر نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۲۸ شکست خورد و به مقام چهارم رسید.

روز گذشته تیم ایران صاحب ۳ مدال طلا و دو مدال نقره شده بود. تیم ایران در مسابقات عصر امروز نیز شانس کسب ۴ مدال دیگر را دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان