سرپرست فرمانداری شهرستان شفت از نشست مشورتی نخبگان این شهرستان خبر داد و گفت: همه باید برای ارتقای شاخص های شفت کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، مهدی نقدی، سرپرست فرمانداری شفت عصر امروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از فعالان رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران در نزد من همتراز با بخشداران و بلکه بالاتر هستند و صراحتا اعلام می کنم مشتاق شنیدن نظرات و انتقادات همگی آنها هستیم و شدیداً نیازمند کمک آنها هستم.

وی هوش بالا ، شجاعت و وجدان کاری را از شاخصه های خبرنگار واقعی دانست و افزود: بیان واقعیت ها و مطالبه گری بدون ترس و واهمه باید در ذات خبرنگاران باشد و نمیتوان این حق را برای اصحاب رسانه در نظر نگرفت.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت بر ضرورت همکاری و مشارکت اصحاب رسانه با مدیران تاکید کرد و گفت: مأموریت ما در فرمانداری شفت کار اجرایی است و باید بدون سیاسی کاری و با تلاش همه جانبه امورات شهرستان را پیش برد.

نقدی با اشاره به قرارگرفتن شفت در ردیف ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور، افزود: باید در همه حوزه ها و با بهره گیری از مشورت همگانی در راستای ارتقای شاخص های شهرستان تلاش کرد.

وی از تشکیل نشست مشورتی با نخبگان شفتی طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: این شورای مشورتی مشکل از نخبگان علمی، اجتماعی، قضایی، ورزشی و سایرین خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت با بیان اینکه طی حدود دو ماه اخیر مشکلات شهرستان احصا شده، تصریح کرد: بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان برای شهرستان شفت در شورای برنامه ریزی بودجه درنظر گرفته شده که به نظر می رسد باید با توجه به قرار گرفتن در ردیف شهرستان های کمتر برخوردار باید اعتبار شهرستان افزایش یابد.

 

نقدی بر ضرورت پاسخگویی مدیران در برابر رسانه ها تاکید کرد و گفت: هر مدیری پاسخگو نباشد فرمانداری به جدیت با مدیران برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به عدم فعالیت تاکسیهای درون شهری در شفت، افزود: بخشی از عدم فعالیت تاکسی های درون شهری به دلیل استقبال کم شهروندان است اما در عین حال باید تاکسیهای درون شهری به توجه به دریافت سهمیه بنزین خدمات جابه جایی مسافر را به درستی انجام دهند .

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در پاسخ به اینکه چرا شفت علی رغم جمعیت حدنصاب بیمه شده تامین اجتماعی از داشتن درمانگاه عمومی، محروم است، تصریح کرد: حدود ۲۲ هزار نفر جمعیت بیمه شده تأمین اجتماعی در شفت وجود دارد که در نظر داریم علاوه بر پیگیری احداث واحد درمانگاه تأمین اجتماعی، طبقه همکف شعبه تامین اجتماعی شفت را برای فضای درمانگاهی مهیا کنیم.

 

نقدی همچنین به دیگر دغدغه مردم شفت در خصوص راههای بی کیفیت و نامناسب برون شهری اشاره کرد و افزود: بهسازی و روکش راه های اصلی شفت بخشی انجام شده و بخشی دیگر در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار قرار دارد و به زودی بخش وسیعی از راه های شهرستان به ویژه مسیرهای منتهی به تفرجگاه ها بهسازی و روکش می شوند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا وضعیت عمرانی شهر شفت در شأن مردم نیست و ارزیابی از رشد و توسعه شهری در شفت بر چه اساسی انجام می شود، خاطرنشان کرد: کمیته تطبیق فرمانداری شفت مصوبات شهرداری و شورای شهر شفت را با دقت بیشتری رصد می کند و گزارشی از اقدامات در این رابطه به سمت و نظر رسانه ها خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت همچنین از درنظر گرفتن مکانی مناسب با نیاز خبرنگاران جهت فعالیت بیش از پیش آنها خبر داد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان