استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اقتدار امروز کشور مرهون مدافعان حرم است گفت: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا هم در عرصه نظامی پیروز شده و هم در عرصه علم خود را ثابت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان در مصلی رشت با بیان اینکه اراده جمهوری اسلامی سبب ناکامی استکبار در اجرایی شدن برنامه های خود می شود، اظهار کرد: استکبار نفوذ فرهنگی را بارها از طرق های مختلف امتحان کردند ولی همچنان موفق نشدند و به این منظور همچنان به روند خود ادامه می دهند.

وی پیروزی و اقتدار امروز جمهوری اسلامی را مدیون سردار سلیمانی و شهید همدانی و مدافعان حرم دانست و گفت: جمهوری اسلامی امروز به کشوری مبدل شده است که ماهواره خیام را به فضا می فرستند و ظرفیت های علمی و زیست محیطی و معدنی کشور را می سنجد و در عرصه هوافضا حرف برای گفتن دارد.

استاندار گیلان با اشاره به برنامه های دراز مدت استکبار به به منظور نفوذ به جمهوری اسلامی افزود: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا هم در عرصه نظامی پیروز شده و هم در عرصه علم خود را ثابت کرده و به این دلیل بیکار ننشسته و راه های نفوذ دیگر را پیدا می کند.

عباسی پیوند قلبی میان مردم در جمهوری اسلامی و امام حسین(ع) را پیوندی عمیق دانست و افزود: دشمن همواره سعی دارد عزاداری امام حسین را به دلیل شیوع کرونا، کمرنگ جلوه دهد، اما هرساله مردم خلاف خواست دشمن عمل می کنند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه و نهادها باید به برگزاری باشکوه کنگره هشت هزار شهید استان گیلان به مانند کنگره نخست کمک کنند، بیان کرد: انتظار شهدا و نظام از ما این است به نحو شایسته ای کنگره دوم را برگزار کنیم و تمامی اسناد و مدارک را جمع آوری کنیم و به کمک مسؤولان، همه دستگاه های دولتی و سازمان ها را در راستای اهداف شهدا بسیج کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ساماندهی اقتصاد و مسائل جبهه فرهنگی و عملی کردن جهاد تبیین وظیفه همگان دانست و گفت: در تریبون های نماز جمعه  برای خاموش کردن صدای دشمنان و بدخواهان جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهید.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان