مدیر کل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، از برگزاری اولین همایش بازرسان و ارزیابان سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید رحمانی گفت: اولین همایش بازرسان و ارزیابان سازمان از تمامی استان ها روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری به تاریخ ۲۶ و ۲۷ مرداد در اداره کل بیمه سلامت استان تهران با حضور مدیر عامل سازمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش با هدف آشنایی بیشتر بازرسان با ابزارها، تکنیک ها، آخرین بخشنامه ها و دستور العمل ها در اجرای طرح های سازمان از جمله طرح دارویاری، نسخه نویسی الکترونیکی، رسیدگی به بیماران صعب العلاج و پروژه های دیگر است.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه هدف دیگر اجرای این همایش تطبیق بازرسان با مبادی برون سازمانی یعنی هماهنگی با دانشکده علوم پزشکی است افزود: همچنین در این همایش ۳ معاونت سازمان نیز حضور خواهند داشت، از سوی دیگر در این همایش پنل ها و کارگاه هایی نیز اجرا خواهد شد که در آن آخرین راهبرد و استراتژی دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران نیز مطرح خواهد شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان