به گزارش لنگرخبر، در نمایشگاه نقاشی انفرادی « نقش خیال » آثار برگزیده بانوی هنرمند لنگرودی « زهره یوسف زاده » در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت .

در این نمایشگاه که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود از تاریخ 25 مردادماه سالجاری در نگارخانه این اداره برپا می شود ، تعداد 40  تابلوی نقاشی از این هنرمند خوش ذوق لنگرودی با تکنیک های رنگ روغن ، سیاه قلم ، گچ پاستل ، مداد رنگی ، نقش برجسته ، دکوراتیو ، اکرلیک و ... برای علاقه مندان به نمایش درخواهد آمد .

این آثار هنریالهام گرفته از طبیعت بوده که توسط این هنرمند خلق و به مدت یک هفته در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برای بازدید علاقه مندان به هنر نقاشی دایر است.

این بانوی هنرمند در خصوص نمایشگاه « نقش خیال » گفت : اگر هنر نبود، زندگی چیزی نبود جز روزمرگی، ما وقتی در رشته های مختلف به آفرینش دست می‌زنیم، در واقع به جایگاه اصلی خود که مقام جانشینی خدا بر روی زمین است نزدیک می‌شویم و مهم‌ترین چیزی که ما را به آن جایگاه نزدیک می‌کند، خلق کردن و آفرینش است.

یوسف زاده که از سال 82  فعالیت هنری خویش را آغاز نموده ، برپایی 2 نمایشگاه گروهی و 3 نمایشگاه انفرادی در شهرستان های لنگرود ، رودسر ، آستانه اشرفیه ، املش و لاهیجان را در کارنامه هنری خود دارد. 

گفتنی است علاقه مندان می توانند از 25 الی 31 مردادماه سالجاری ، صبح و عصر جهت بازدید از این نمایشگاه به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود مراجعه نمایند .

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان