استاندار گیلان در دیدار با فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان:

نیروهای مسلح به عنوان مظهر اقتدار ایران اسلامی در برهه های مختلف خوش درخشیده اند

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۲۲:۵۱ چاپ کد خبر: 176697

به گزارش سایت خبری لنگرخبر، اسدالله عباسی امروز با همراهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مسئول ایثارگران استانداری، با فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لنگرود دیدار کرد.

استاندار گیلان در نشست با سردار سرتیپ دوم پاسدار سبحان تاور فرمانده این تیپ با گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به سرزمین اسلامی، گفت: شهدا و ایثارگران با شجاعت و شهامت به کشور عزیزمان عزت و اقتدار دادند.

دکتر عباسی افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی مایه خوشحالی مردم و ترس و واهمه دشمنان داخلی و خارجی است.

وی از خودگذشتگی شهدا و جامعه ایثارگران و مجاهدت‌های نیروهای مسلح را مظهر اقتدار کشور دانست و افزود: نیروهای مسلح همچون تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان، علاوه بر سرآمدبودن در قوای نظامی، همواره در کنار مردم هستند و در مقاطع حساس بحران‌ها، خوش درخشیده‌اند.

وی با تبریک ارتقای درجه فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح و سپاه و بسیج در برابر مردم خاضع و در برابر دشمنان مقتدر هستند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم براساس مکتب حاج قاسم و نگاه عمیق شهدای عزیز همچون سردار املاکی، حق بین، حسین‌پور و دیگر امیران و ۸۰۰۰ شهید گیلان، تمام قد برای خدمت به مردم آمادگی دارند.

وی با حضور در مزار شهدای گمنام تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان سپاه به مقام شامخ شهدای معظم تدفین شده در این تیپ ادای احترام و نماز ظهر و عصر را در جمع نیروهای این تیپ به جماعت اقامه کرد.

سردار سبحان تاور فرمانده نیروی مخصوص میرزا کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با قدردانی از حضور استاندار گیلان، در خصوص فعالیت‌های این تیپ گزارشی ارائه کرد.

تهیه خبر: حسن غلام پور

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان