رشت- «یاسر تقوی» با حکم دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن تقدیر از خدمات «پریسا کرمی» مدیر کل سابق کتابخانه های عمومی استان گیلان طی حکمی «یاسر تقوی» را به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان گیلان منصوب کرد.

در متن حکم آمده است:

نظر به تعهد، مسئولیت پذیری و شایستگی های فرهنگی و اجرایی جناب عالی، به موجب این ابلاغ شما را به مدت دو سال به سمت «مدیرکل کتابخانه های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان گیلان» منصوب می کنم.

بی گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همه مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنهاست. انجام این وظیفه خطیر و دلپذیر، که به ویژه در نهاد کتابخانه های عمومی کشور در قامت یک واجب فرهنگی جلوه گر است، مستلزم توجه همدلانه و آگاهانه به نکاتی است که بر رعایت آن ها در طراحی و اجرای برنامه ها تأکید دارم:
توجه به برنامه ریزی و تعیین اهداف و بسیج امکانات برای تحقق آنها، سازماندهی وظایف ستاد به منظور ایجاد بهره وری و مشارکت در کارکنان، کنترل فرایند و نظارت هدفمند و صمیمانه بر آنها، توجه ویژه به خدمت رسانی به اعضا و ارتباط نزدیک با مردم، استفاده از ظرفیت سرمایه انسانی، ارتباط صمیمانه با کتابداران و تلاش برای تسهیل در انجام وظایف ایشان، هم افزایی با دیگر مراکز و دستگاه های فرهنگی استان به ویژه انجمن کتابخانه های عمومی استان و هدایت به هنگام و مسئولانه ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان به منظور توسعه جغرافیایی و فرهنگی کتابخانه ها.

روز آمدی و کارآمدی برآمده از انجام وظایف مذکور، نویدبخش تحقق بنیادی ترین وظیفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور، یعنی ترویج فرهنگ کتاب، کتابخوانی و دانایی است.

برای شما در انجام بسامان وظایف سازمانی از درگاه خداوند مهربان توفیق می طلبم و امیدوارم اعتماد نهاد کتابخانه ها به جنابعالی، پاسخی سزاور شأن مردم شریف آن مرز و بوم بیابد؛ بفضله و کرمه.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان