عضو گیلانی تیم والیبال بانوان ایران با بیان اینکه والیبال زنان ایران مستحق دریافت مدال های بیشتری است، گفت: از دریافت این مدال خوشحالم و حق والیبال بانوان بود که زودتر از این ها مدال بگیرد زیرا شایسته ...

الهه پورصالح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه موفقیت تیم ملی بانوان والیبال حاصل تلاش های چندین ساله مجموعه فدراسیون و کادر فنی تیم ملی است، اظهار کرد: تیم ملی بانوان والیبال ایران دارای ظرفیت خوبی برای کسب موفقیت در مسابقات مختلف بوده و این موفقیت حاصل تلاش چندین ساله فدراسیون والیبال، کادر فنی و بازیکنان است. 

وی با اشاره به افتخار آفرینی تیم ملی بانوان والیبال جمهوری اسلامی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: هدف اصلی ما از حضور در این دوره از مسابقات کسب مدال بوده و بسیار خوشحالم که توانستیم بعد از ۵۶ سال تیم ملی والیبال بانوان جمهوری اسلامی ایران را صاحب کسب مدال کنیم که این امر نشان دهنده ظرفیت بانوان در کشور است. 

عضو گیلانی تیم ملی والیبال بانوان جمهوری اسلامی ایران سطح کیفی این دوره از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را بالا ارزیابی کرد و افزود: در این دوره از مسابقات ۶ تیم اندونزی، ایران، ترکیه، آذربایجان و ازبکستان حضور داشته که با انصراف اندونزی پنج تیم با یک دیگر به رقابت پرداختند. 

پورصالح با اشاره به دلایل شکست تیم ملی والیبال بانوان ایران در برابر ترکیه در مسابقه فینال تصریح کرد: ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بوده و از همه ظرفیت و توان خود نهایت بهره را برد هر چند سطح کیفی لیگ والیبال ترکیه هم بسیار بالا بوده و همین امر سبب افزایش تجربه بازیکنان این تیم شد. 

وی با درخواست از مسؤولان در خصوص افزایش بازی های تدارکاتی برای تیم ملی بانوان والیبال جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در این دوره از مسابقات نشان دادیم که قادر به انجام هر کاری هستیم به شرطی که مسابقات بین دوستانه و بین المللی لازم را فدراسیون برای ما تدارک ببیند که در این خصوص تلاش هایی در حال انجام است. 

عضو تیم ملی بانوان والیبال ایران با بیان اینکه والیبال زنان ایران مستحق دریافت مدال های بیشتری است، افزود: از دریافت این مدال خوشحالم و حق والیبال بانوان بود که زودتر از این ها مدال بگیرد زیرا شایسته کسب مدال های بیشتر است. 

پورصالح از اعزام تیم ملی بانوان والیبال ایران به مسابقات آسیایی فیلیپین خبر داد و گفت: سطح کیفی مسابقات آسیایی از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بسیار بالاتر است زیرا کشورهایی به مانند چین، کره جنوبی و ژاپن جزو بهترین تیم های جهان هستند ولی ما هم، تیم ملی بانوان والیبال ایران بوده و نهایت تلاش خود را برای شاد کردن مردم انجام خواهیم داد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان