فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۷۵ نفر توزیع کننده مواد مخدر در طرح های سال جاری پلیس گیلان دستگیر شدند، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ باند مواد مخدر دستگیر شدند و ۲تن انواع مواد مخدر ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی عصر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان با تقدیر و تشکر از تلاش های اصحاب محترم رسانه اظهار کرد: امنیت مطلوب استان را مدیون مشارکت و همراهی اصحاب رسانه هستیم زیرا در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار بالایی داشتند. 

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات جدی مردم گیلان، مبارزه با مواد مخدر بوده است، افزود: در پنج ماهه گذشته اقدامات مثبتی در این زمینه در گیلان داشتیم که مهم ترین آن کشف ۲تن انواع مواد مخدر بوده که نسبت به سال گذشته شش درصد افزایش داشت. 

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه دستگیری معتادین را همواره در دستور کار داریم، گفت: تعداد ۶هزار و ۴۲۷ معتاد از اول سال تاکنون در استان دستگیر شدند. 

ملکی با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۷۵ توزیع کننده مواد مخدر در طرحهای سال جاری پلیس گیلان دستگیر شدند، بیان کرد: در زمینه رصد باندهای مواد مخدر اتفاقات خیلی خوبی در گیلان صورت گرفته و از ابتدای سال تاکنون ۱۵ باند مواد مخدر دستگیر شدند. 

وی با بیان اینکه در سال جاری ۶۲۷ قاچاقچی نیز در گیلان دستگیر شدند، تصریح کرد: یک هزار و ۳۷۵ طرح، جهت پاکسازی محله های فروش مواد مخدر اجرایی کردیم که اقدام تأثیرگذاری جهت کاهش آسیب های اجتماعی در محلات گیلان بود. 

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را بیشتر از گذشته در برنامه داریم، افزود: اقدامات آموزشی را در ۱۰۰ مرحله جهت کنترل آسیب های اجتماعی اجرایی کرده ایم که استاندار گیلان، رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان نیز در این زمینه همکاری های خوبی داشتند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان